Topics: 7
Bedankt: 343
2974 x bedankt in 1391 berichten
De Strada is van zichzelf al 80 breed, met Hosen kom je dan aan 92cm. Verder zijn er veel Strada rijders die met hele brede bandjes rijden. 80cm breed, min 40 tussen de wielkasten , betekend dat de wielkasten ca 20 cm diep zijn. Naar buiten krijg je er dan een wielkastje van 6 cm bij. Ok, het midden van de band zit een paar cm verder naar binnen, maar dat gaat forse gevolgen voor de draaicirkel hebben.
Topics: 0
Bedankt: 613
425 x bedankt in 216 berichten
6 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 uren geleden door Tijanus.)
(9 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: (, 08:53 PM)365cycle schreef: (, 08:43 PM)Willeke_IGKT schreef: En dan is er in de toekomst de vraag of de B4M iets aan de hosen kan hebben.
Daar passen ze zeker op en worden ze ook voor verkocht.
Waar zie jij dat staan?
Ik ben namelijk benieuwd voor welke vm-en ze geschikt zijn.
Er staan 'Hosen' (iets anders geformuleerd) in de B4M-configurator op velomobile world. Daarmee is nog niet gezegd dat het deze(lfde) Hosen zijn, dus een B4M met Hosen kan wel, maar met
deze specifieke Breit-Heidi-Lederhosen misschien niet. Een onderscheid dat van belang kan zijn, als je met de Hosen begint, en niet met de VM...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Topics: 153
Bedankt: 2213
7772 x bedankt in 3808 berichten
(6 uren geleden)Tijanus schreef: Er staan 'Hosen' (iets anders geformuleerd) in de B4M-configurator op velomobile world.
Ik zie het niet staan. Hoe is het geformuleerd?
Ik heb net de hele bestellijst doorgekeken.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Topics: 0
Bedankt: 613
425 x bedankt in 216 berichten
(5 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: (6 uren geleden)Tijanus schreef: Er staan 'Hosen' (iets anders geformuleerd) in de B4M-configurator op velomobile world.
Ik zie het niet staan. Hoe is het geformuleerd?
Ik heb net de hele bestellijst doorgekeken.
Ah, mijn fout, er staat 'wheel covers' maar dat zijn natuurlijk de discs voor
op het wiel en niet de Hosen voor
over de wielkast. Woops. Dan zijn we inderdaad terug bij de vraag of de bestaande Hosen pasbaar (te maken) zijn.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Topics: 153
Bedankt: 2213
7772 x bedankt in 3808 berichten
5 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(6 uren geleden)365cycle schreef: Ik heb volgens mij ergens op het Duitse forum een verhaal gelezen van iemand die ze op de Bülk ging passen. Helaas ff geen tijd om het voor je uit te zoeken.
Gevonden:
Nog een punt voor Urban en 4More: de Birkenstock Wide Pants past .
@Hansdampf heeft het getest .
Dus als je soms haast hebt...
Hier staat het: https://www.velomobilforum.de/forum/inde...13/page-56
Even helemaal naar beneden scrollen.
TimonG schrijft het.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282