Topics: 6
Bedankt: 81
412 x bedankt in 186 berichten
Sommige mensen zeggen niets. Maar reageren op andere manieren.
Zo had ik vandaag weer eens (gebeurt wel vaker) een racefietser in mijn kielzog die het leuk vindt om me bij proberen te houden. Ik maak er dan ook maar een sport van. Dit keer duurde het even (hulde voor deze racefietser dus!) voordat ik hem uiteindelijk in mijn spiegel zag verdwijnen ;-)
Quest 631 - "Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd."
Topics: 11
Bedankt: 177
897 x bedankt in 286 berichten
Bij een stoplicht ving ik een gesprek op tussen twee fietsers achter me:
Goh wat mis ik dat ligfietsen zo!
- Heb je een ligfiets gehad dan?
Ja, heb 25 jaar lang een gereden
Topics: 100
Bedankt: 3296
3549 x bedankt in 2418 berichten
Mijn ouders hadden mensen gesproken waarvan 1'tje op een revalidatie zitfiets zat. Ze vonden die velomobielen maar laag, toch hebben ze een gele velomobiel geregeld gespot. Heel vaak krijg ik mee dat ze laag zij en dat ze daardoor niet te zijn zouden zijn. Desondanks zijn ze wel gespot.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 157
Bedankt: 2367
8197 x bedankt in 4001 berichten
Vandaag 2x een opmerking. Er zat nog geen 2 minuten tussen.
Ik reed op een rotonde. Er komen een stel meiden van een jaar of 17 van links en ik hoor: "OMG, dat wil ik ook1"
Ik reed verder met een grote grijns.
Daarna bij een verkeerslicht. Twee jongens op één fiets: "Meneer, ruilen."
Blijft leuk dit soort opmerkingen.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Geen opmerkingen, maar merk wel dat er opnamen gemaakt worden van mij.
Topics: 62
Bedankt: 32112
3116 x bedankt in 1393 berichten
Ik had gisteren eerst 4 keer Mooi!!!
De laatste daarvan was op de pont en er volgde een gesprek met drie verdere medepontgangers. Vooral over de voordelen maar iemand begon over de prijs dus kon ik benadrukken dat je buiten aanschaf en een beetje onderhoud geen kosten heb, anders dan de auto waarmee hij het vergeleek.
Daarna was het een serie van Au what the f*** wat is dat? Alle tieners lijken hun verbazing op die manier uit te drukken.
Daarna, bij een ijsjes zaak een serie Wat is dat? Gelukkig gaven de meeste ouders het antwoord Fiets. Een moeder liet haar kinderen het aan mij vragen, Ja, het is echt een fiets, je komt ze dus tegen op het fietspad en ook in het duin.
Vandaag bij het zwembad weer een paar en een meisje die vroeg hoe ik in dat ding kon zitten (terwijl ik daar dus net in was gegaan zitten.)
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Topics: 157
Bedankt: 2367
8197 x bedankt in 4001 berichten
Oh ja, ik had er nog eentje:
"Zit u lekker te liggen?"
Deze vond ik erg grappig.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Nou wat trouwens ook wel grappige is. Ik belde een voormalige werkgever op , terwijl ik de velo op het grasveld had geparkeerd voor het kantoren complex van waar hij een ruimte huurde voor zijn bedrijf. Hallo T. en toen zei ik iets van dat ik weleens benieuwd was naar zijn nieuwe kantoor. Daarna kwam er iets en ik zo maar ik ben al gearriveerd, hij zo oh ik zag net een blauwe ligfiets voorbij komen. Ik zo, ja T. dat was ik. Oh dan kom ik even omlaag en vol interesse was hij het aan het inspecteren. Vroeger ging hij altijd met de fiets naar zijn werk en nu heeft hij een elektrische motor. Maar ergens vind ik een VM ook nog wel iets voor hem.