Is het hier gezellig?
|
Topics: 1
Bedankt: 6
14 x bedankt in 6 berichten
Hallo allemaal,
Mijn naam is David Wielemaker.
Ik kom net uit bed en ben nu te moe (of lui?) om een uitgebreid voorstel verhaal te tikken. Als er behoefte aan is kan ik dat later wel doen.
Ik begon met ligfietsen toen ik 14 jaar was, dat is bijna 21 jaar geleden. In die tijd ben ik best wel actief geweest (zelfbouw, M5 ligfietsen, TU Delft Human Power Team, Velotilt, Velomobile World).
Het lijkt me wel leuk om mijn dagelijkse ligfiets-gerelateerde ervaringen/gedachten te delen danwel aan mooie toekomstplannen te werken op een gezellig forum. Ik heb al wat gespamd op het duitse velomobilforum maar daar voelde ik me niet zo thuis. Zodoende ben ik nu hier.
Even een proefballonnetje oplaten: (weer al lui, maar in mijn eentje kom ik hier toch niet achter)
Wie op dit forum ken ik al en waar hebben we elkaar ontmoet?
Topics: 165
Bedankt: 2632
8878 x bedankt in 4295 berichten
Goedemorgen David,
Wij kennen elkaar niet persoonlijk, maar ik ken jou wel van naam.
Onder andere door je inzet bij TU Delft HPT en de VeloTilt.
Meestal is het hier heel gezellig. Laatst was er wel even wat reuring, maar dat is meestal ook weer redelijk snel voorbij.
Ik ben vooral benieuwd naar je inzichten en verhalen.
Leuk om je hier te ontmoeten en ik wens je veel lees- en nog veel meer schrijfplezier.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Topics: 115
Bedankt: 12508
9711 x bedankt in 4738 berichten
, 09:58 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 09:59 AM door 365cycle.)
Goeiemorgen David,
volgens mij heb ik jou nog niet zo heel lang geleden een keer gesproken aan de koffie bij velomobiel.nl
Het is hier net als in het echt in het ligfietswereldje
Enige tegenstelling is dat het hier rustig wordt als de zon schijnt, en drukker als het regent.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Topics: 109
Bedankt: 3662
3924 x bedankt in 2643 berichten
Welkom op het forum David. Ik denk niet dat je mij al eens hebt ontmoet. Niet bewust van mijn kant althans. In mijn relatief korte periode van lid zijn van de vereniging, heb ik nog maar 1x een vereniging activiteit gehad waarbij ik aanwezig was.
Maar of het hier gezellige is. Over algemeen gaan we hier wel gemoedelijk met elkaar om denk ik zo. Maar of je het gezellige vind, dat zal iets zijn wat je voor je eigen zal moeten uitmaken.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
, 11:41 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 11:41 AM door David Wielemaker.)
Ik verzamel graag informatie om de database in mijn hoofd te trainen (in de hoop dat er ooit minder gaten in zitten):
Hoe vind ik de 'echte' naam bij de forumnaam (of kan dat alleen in 'real life'?).
De 2e reactie begint misschien met een k? Geen idee waarom ik dat denk, misschien de foto...
Topics: 12
Bedankt: 217
1789 x bedankt in 712 berichten
Dag David,
Erg leuk om je hier te zien. Je kent me van M5 :-)
Er is voor mij veel veranderd sindsdien; maar ik fiets nog steeds veel.
De laatste keer dat we elkaar spraken was op Cicle Vision; naast de RDW-baan. Ik had net mijn laatste wedstrijd gereden. Jij zat nog in Delft, ik ben zeer benieuwd naar wat je daarna bent gaan doen.
Niels, ballonnetje, van der wal
De verrijking zit in de beperking
Topics: 42
Bedankt: 2633
2387 x bedankt in 886 berichten
Hoi David je zult mij niet kennen maar ik wil je welkom heten op dit forum.
Echte namen zet iedereen er niet bij. Sommigen bewust met een reden.
Mijn echte voornaam kun je zien door op mijn site te klikken.
Ik vind het ook leuk om anderen forum en verenigingleden te ontmoeten. Het lukt me ook samen op foto te gaan. Die staan elders hier op het forum of op mijn site. Sommigen zoeken mij ook op in Daarlerveen Twente waar ik woon.
Altijd welkom voor koffie als je in de buurt bent.
(, 11:41 AM)David Wielemaker schreef: De 2e reactie begint misschien met een k? Geen idee waarom ik dat denk, misschien de foto... Klopt wel ja. Die foto ben ik overigens helemaal niet, hahaha, komt niet eens in de buurt
In words of others,
(, 03:46 PM)365cycle schreef: Die foto ben ik overigens helemaal niet, hahaha, komt niet eens in de buurt
Je hebt inderdaad heel veel fantasie nodig om je eruit te halen.
Wim -de roetsende
Dank iedereen voor de reacties, het is hier inderdaad gezellig.
Kudos voor iedereen die de tijd vrijmaken om en energie steken in het bijhouden van een website of blog. Altijd leuk om de verhalen te kunnen nalezen.
Niels zal ik nooit vergeten, onder andere hoe we samen over de apeldoornse planken vlogen. Jij op dat gevaarlijke ding waar je zo'n doodsklap mee maakte. Als ik langs die plek rijd moet ik altijd aan je denken. Wat raar dat we elkaar daarna nog maar 1 keer hebben gezien!? Het jaartal van onze laatste ontmoeting kan ik me niet eens herinneren... Je bent altijd welkom bij mij in Wassenaar, of halverwege? We hebben genoeg te bespreken. Ik heb mijn eigen versie gemaakt van de carbon Nadir, stond al eens in ligfiets&. Dat ondanks dat ik ook een hersenbeschadiging opliep in 2014 (lang verhaal).
Nu ga ik een profielfoto uitproberen. Feedback welkom
(, 08:01 PM)David Wielemaker schreef: Nu ga ik een profielfoto uitproberen. Feedback welkom
Gelukt
Topics: 65
Bedankt: 34891
3464 x bedankt in 1514 berichten
Welkom David,
Ik weet niet of ik je ontmoet heb, ik ben vreselijk slecht in het onthouden van namen en gezichten. Mijn naam hier is mijn echte voornaam en de vereniging waar ik al 31 jaar lid van ben. Ik rij vooral functioneel, al vind ik langere afstanden alleen ook leuk. Zeker geen wedstrijden voor mij.
Ik zag dat je ook al je technische kennis ingezet hebt om iemand te helpen, dat wordt hogelijk gewaardeerd.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 12
Bedankt: 217
1789 x bedankt in 712 berichten
(, 08:01 PM)David Wielemaker schreef: Kudos voor iedereen die de tijd vrijmaken om en energie steken in het bijhouden van een website of blog. Altijd leuk om de verhalen te kunnen nalezen.
Niels zal ik nooit vergeten, onder andere hoe we samen over de apeldoornse planken vlogen. Jij op dat gevaarlijke ding waar je zo'n doodsklap mee maakte. Als ik langs die plek rijd moet ik altijd aan je denken. Wat raar dat we elkaar daarna nog maar 1 keer hebben gezien!? Het jaartal van onze laatste ontmoeting kan ik me niet eens herinneren... Je bent altijd welkom bij mij in Wassenaar, of halverwege? We hebben genoeg te bespreken. Ik heb mijn eigen versie gemaakt van de carbon Nadir, stond al eens in ligfiets&. Dat ondanks dat ik ook een hersenbeschadiging opliep in 2014 (lang verhaal).
Dag David,
Als ik het goed heb, dan heb je minimaal 2 ligfietsen gebouwd die een wereldrecord hebben gereden. Kuddo's ;-)
We hebben elkaar voor de laatste keer in 2012 gesproken. Jij presenteerde toen de Velox die mee ging doen in Battle Mountain. Ik snap nu denk ik ook waarvoor je dat 'gevaarlijke' ding van mij de Nadir noemde; als tegenhanger van Zenit sprak het van je interesse voor lucht en ruimtevaart.
Ergens staat me bij dat ik wat gelezen had over je NAH. Hoe en wat echter niet meer. Ik geef al enige tijd trainingen omgaan met NAH als ervaringsdeskundige, samen met een inhoudsdeskundige. Ik hoor graag je verhaal.
Inmiddels woon ik niet meer in Utrecht, maar 50 km fietsen richting Nijmegen. Wassenaar is me te ver fietsen. Ik neem wel af en toe op zaterdagen de trein naar leiden. Ik moet dan in het park zijn ten westen van het station. Daar een keer afspreken? Handig via een DM (persoonlijk bericht), op deze site.
Niels, koffie, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Topics: 11
Bedankt: 533
3477 x bedankt in 1615 berichten
Ik ben hier onder mijn eigen naam actief, op andere ligfiets fora onder andere namen. Daar ben ik je ook al tegen gekomen. Je bent hier welkom. Het is hier gezellig vind ik.
Ik moet in ieder geval toegeven dat ik technisch niet mee kom in je berekening verderop.
(, 01:30 AM)365cycle schreef: Komt uit dit clipje 
Oh, wow. Je maakt ook nog muziek  en je zit in een muziekclip
Wim -de roetsende
In words of others,
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|