Topics: 122
Bedankt: 8171
3279 x bedankt in 1531 berichten
Vandaag een soort van toertochtje gedaan. Door Midden-Zeeland. Niks georganiseerd. Datum, tijd en plek afspreken en gaan.
Gaan we vaker doen. Met zijn tweeën, is genoeg, maar mocht iemand interesse hebben om aan te haken, dan laat ie dat maar weten.
Kan ik met Ron overleggen. Ging vandaag met totaal gemiddeld ~36 km/u, Ron's tempo, dus je moet wel redelijk kunnen doortrappen.
Topics: 116
Bedankt: 3976
4394 x bedankt in 2922 berichten
Mooi initiatief. Echter niet de juiste locatie en niet de meest handige tempo voor mij op dit moment met de QV
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 174
Bedankt: 2983
9618 x bedankt in 4653 berichten
(, 09:17 PM)Hoekie schreef: Vandaag een soort van toertochtje gedaan. Door Midden-Zeeland. Niks georganiseerd. Datum, tijd en plek afspreken en gaan.
Gaan we vaker doen. Met zijn tweeën, is genoeg, maar mocht iemand interesse hebben om aan te haken, dan laat ie dat maar weten.
Kan ik met Ron overleggen. Ging vandaag met totaal gemiddeld ~36 km/u, Ron's tempo, dus je moet wel redelijk kunnen doortrappen.
Goed dat je de gemiddelde snelheid erbij zet. Geen kruissnelheid dus?
Voor mij zou dit dus een racetochtje zijn. Verschil in mensen moet er zijn. Ik kan heel snel denken en praten
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike