Topics: 1
Bedankt: 274
1798 x bedankt in 562 berichten
Ja, behoorlijk ja. Maar ook al lijkt het groot, die bochten zijn nog niet flauw genoeg voor de echt snelle rijders om op volle snelheid doorheen te kunnen.
Topics: 118
Bedankt: 4078
4559 x bedankt in 3018 berichten
1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Hardloper.)
(, 08:05 PM)Wim -de roetsende schreef: (, 07:35 PM)Hardloper schreef: Lijkt me nog altijd wel interessant ja. Ik zie bv dat klimmen bv als uitdaging en niet als belemmering.
Met een vm vind ik klimmen eigenlijk altijd een belemmering.
Met de Roeifiets vind ik het wel een uitdaging.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw Rowingbike? Heb je er al echt een rondje >5km mee gereden?
Nou het gaat nog niet zo vloeiend als ik zou willen.
Maar wat betreft klimmen, ik probeer ook in een ruk de Cauberg op te rennen.
(, 09:19 PM)Arend-Jan schreef: Dus de beste aanpak hangt sterk af van jouw rijderstype (stayer/sprinter) en de duur van de wedstrijd 
Waarschijnlijk ben ik een stayer (lange afstand rijder / loper). Al kan ik ook wel enkele sec explosief zijn om 4 a 500 watt te produceren.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 175
Bedankt: 3092
9879 x bedankt in 4761 berichten
(1 uur geleden)Hardloper schreef: Waarschijnlijk ben ik een stayer (lange afstand rijder / loper). Al kan ik ook wel enkele sec explosief zijn om 4 a 500 watt te produceren.
Misschien toch eerst eens uitproberen door gewoon te gaan fietsen, zodat je weet wat je kunt en hoe lang.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 118
Bedankt: 4078
4559 x bedankt in 3018 berichten
(40 minuten geleden)Wim -de roetsende schreef: (1 uur geleden)Hardloper schreef: Waarschijnlijk ben ik een stayer (lange afstand rijder / loper). Al kan ik ook wel enkele sec explosief zijn om 4 a 500 watt te produceren.
Misschien toch eerst eens uitproberen door gewoon te gaan fietsen, zodat je weet wat je kunt en hoe lang.
Laatst had ik een tocht gemaakt van 50km ofzo. Niet zo lang dan de meeste hier. Maar na twee uurtjes is er vaak de lol er wel weer vanaf voor mij als ik alleen ben. Had alles behalve het idee dat ik aan het einde van mijn Latijn zat. Ik weet ook heel goed hoe het is om door te moeten gaan, ook al is het erg zwaar.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.