Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belangrijke teleurstellende update over mij.
Dit mag even een tijdelijk hier staan. en reacties erop ook liever even hier binnen het forum houden. Dan kan ik het hier straks terug lezen. 

Eigenlijk had dit een positief bericht moeten worden en hadden jullie het pas gehoord bij de OBT Want dan had ik meer als 100 roze koeken meegenomen. 
Maar het is helemaal anders gelopen dan verwacht/gepland. MAar de zwangerschap van een vriendin van mij waar ik een kindje mee zou krijgen. ging het tijdens de zwangerschap al heel moeilijk. want je kon niks goed zeggen of ze werd boos en ontvriende je. en zo werd onze vriendschap steeds moeilijker. Maar ik ging er toch steeds voor ondanks jej dan steeds tegen de zelfde steen aan stoot maarja je krijgt toch een kind dacht ik. en ik had al niet perse een kinderwens en zei juist een hele grote en omdat we goede vrienden waren en de tijd voor haar begon te dringen hebben we er samen voor besloten er voor te gaan. Maar door alle moeilijkheden stond ik op het laatste vlammetje met mijn motevatie. en begin december zei ze ineens ik wil niks meer met je te maken hebben. en daarna word ik door een wij-team gebeld over de situatie en dat ze toch wel wil dat het kind wel familie krijgt.aangezien zei alleen haar moeder heeft. en toen heb ik uitendlijk maar weer gezegd dan moet er nu snel toch een fysiek afspraak komen die afgelopen maandag is geweest. en Daar werd mij doodleuk verteld dat het ziekenhuis besloten had dat het beter zou zijn als ik niet bij de bevalling ben. terwijl saar in dat gesprek zei ik wil wel dat hij bij de bevalling is. dus ik stressen dat het terug gedraaid word. en niet dat het ziekenhuis mij straks buiten gaat houden en we kregen maar geen antwoord dus ik gister naar het ziekenhuis gegaan om te kijken of ik wat voor elkaar kreeg. en toen zag ik iets later op de dag dat saar al uren niet online was geweest dus ik begon mij zorgen te maken. en heb toen haar moeder gebeld die zich ook zorgen maakte en waar ze dus ook moeilijk tegen deed. en hebben we beide de moeder kind huis gebeld waar ze zat om te vragen of alles goed gaat en die zeggen ja dat mogen wij niet zeggen. en toen hebben die moeder en ik toch maar besloten omdat het niet goed voelde om naar het ziekhuis te gaan. en daar waren we om half 10 en toen belde saar mij. en toen zei ze doodleuk ja ik ben bevallen en het was wel zwaar. ik heb toen ook 3 keer gevraagd meen je dat serieus. en ik was echt niet blij en kon wel door de grond zakken. en heb er ook gelijk een punt achter gezet. want als het zo moet wil ik geen contact meer met saar en het kind want het beetje vader gevoel wat ik had is nu echt helemaal kapot gemaakt. en dan riep saar altijd wil je niet het beste voor je kind. terwijl ze door haar acties dus nu mijn leven kapot heeft gemaakt die van het kind want die heeft nu geen 2 ouders en die van haar zelf. en ook nog die van haar moeder want die vind het verschrikkelijk voor mij en is heel kwaad op haar dochter. en die weet dus ook niet of ze nu blij moet zijn met haar eerste kleindochter. en die is ook heel snel het ziekenhuis weer uitgegaan en die heb ik nog gesproken en zegt ook er is geen land te bezijlen met saar. En ik wou jullie dit even laten wet voordat de OBt begint voordat ik vragen krijg over hoe het nnu gaat. wnat ik kan die vragen echt niet meerdere keren beantwoorden dan want wil er alsnog gewoon een mooie  dag van maken.  voor nu sluit ik dit topic even af en morgen kijk ik wel even voor als er iets gezegd is. En hou het even binnen dit topic.
Antwoord }
Dit is heel hard. Sterkte. Toch ook een beetje gefeliciteerd want het is ondanks alles wel een kind.

Ik hoop dat jij later open kunt staan voor het kind, als die behoefte heeft om jou te leren kennen.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Sterkte! Wat een rotsituatie. Afschuwelijk, Wat Willeke hierboven schrijft, onderschrijf ik van harte.

Groet,

Marco
Antwoord }
Sterke man Confused. Als je even je hart kwijt wil, je weet me te vinden
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers , Lig-hen
Pfoe... lastige situatie man. Heel veel sterkte toegewenst.
Als ik je twee adviezen kan geven: 

1. Zorg dat de moeder van je kind nooit "papa wilde jou niet" kan zeggen. De mensen die ik ken die dat gedaan hebben, hebben er allemaal vroeg of laat spijt van gekregen.
2. Als je vader wordt komt het kind altijd op 1. Als jullie allebei vanuit het belang van het kind gaan handelen kan het nu nog zo hobbelig zijn, maar dan komt het altijd minimaal redelijk goed.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Ai wat moeilijk voor je. Heel veel sterkte toegewenst, en wat 365 zegt, sta altijd open voor je dochter.
En ondanks dat het allemaal heel moeilijk is, en misschien nog wel moeilijker wordt, je bent wel vader geworden, en daarmee wil ik je ondanks alles toch wel een klein beetje mee feliciteren. En nogmaals heel veel sterkte gewenst, wil je erover praten doe het gerust, wil je er stil verdrietig over zijn, rij gewoon stil met ons mee, en ook in andere tochten, bij ons ben je welkom.
Antwoord }
Je bent vader geworden!

Gefeliciteerd!

Niels

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Tijanus , Willeke_IGKT , Hardloper
Wat een verschrikkelijke rot situatie zit je momenteel in Veloquest, wat zul je je akelig voelen.
Jouw tekst is wat mij betreft doordrenkt met boosheid, teleurstelling, wanhoop en verdriet, en dat lijkt me heel begrijpelijk.
Vele wijze woorden zijn hierboven al te lezen. Ik sluit me daar bij aan.
Veel sterkte, wijsheid en steun gewenst.
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Hardloper , Willeke_IGKT
Gefeliciteerd met je dochter!
Een vrouw met hormonen moet je soms niet helemaal serieus nemen.
Als ik het goed begrijp wist je niet dat ze ging bevallen en ben je daarom boos. Maar ze heeft je wel gebeld toen het geboren is. Dus ik denk dat dit meisje gewoon twee ouders heeft die het nu even een beetje moeilijk hebben. Ouderschap komt met verantwoordelijkheid, in het belang van het kind ga je nu even je best doen.
Morgen op bezoek met chocola en een jurkje voor het kindje en ga haar maar mooi bekijken.
Wel jammer dat zo'n mooie gebeurtenis nu even niet zo mooi is. Sterkte!
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Hardloper , Willeke_IGKT

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: ZoefZoef, 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
wat ze zeggen
@Willeke volgens mij...Hardloper — 10:15 PM
wat ze zeggen
Ik was van de week m...Willeke_IGKT — 09:36 PM
Belangrijke teleurstellende update over...
Gefeliciteerd met je...Bianca F — 09:27 PM
Wat een verschrikkel...Lig-hen — 09:18 PM
Je bent vader geword...Niels van der Wal — 09:02 PM
Ai wat moeilijk voor...LigfietsWilsum — 09:01 PM
Pfoe... lastige situ...365cycle — 08:02 PM
Sterke man :s. Als j...Hardloper — 07:56 PM
Sterkte! Wat een rot...Roepers — 07:26 PM
Dit is heel hard. St...Willeke_IGKT — 06:53 PM
Belangrijke teleurstellende update over ...
Dit mag even een tij...Veloquest — 06:35 PM
Kerst / Nieuwjaarsgroeten
goede en (fiets)veil...gideon — 05:41 PM
Deze wielrenner(s?) ...PieterTrapt — 05:37 PM
Leuk, hetzelfde Ha...Hardloper — 02:18 PM
Slow TV
Mooie beelden van Ju...Hoekie — 02:05 PM
Leuk, hetzelfde Hard...365cycle — 01:50 PM