Topics: 5
Bedankt: 127
140 x bedankt in 71 berichten
Zoals enkele M5-fans vast weten, ben ik afgelopen driekwart jaar bezig geweest met het -namens Bram- verkopen van oude voorraad bij M5 in Middelburg.
Ook nu is er nog voldoende moois aanwezig, waardoor Bram en ik dachten aan een 'open dag / uitverkoop'.
Zo'n dag is natuurlijk vooral interessant als er meerdere mensen voornemens zijn langs te komen. Middelburg ligt (nog steeds) niet helemaal centraal in NL.
(al hebben vandaag -16 april- wel behoorlijk veel 'hoogwaardigheidsbekleders' Middelburg gevonden, dankzij de uitreiking van de four-freedoms Award)
Op welke termijn deze dag zal plaatsvinden is nog niet bepaald; wss voor de zomer(vakantie) en dan mogelijk een vrijdag en/of zaterdag.
Een 'inventarislijst' met overgebleven moois kan natuurlijk niet ontbreken, die is bijna gereed.
Maar eerst; zou je komen?
M5 Cityracer 559-451 M5 CHR M5 tandem
Topics: 129
Bedankt: 14885
11730 x bedankt in 5557 berichten
Klinkt leuk! En zo ver is Middelburg niet, ook niet met de trailer achter de DF.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Topics: 48
Bedankt: 9
2257 x bedankt in 904 berichten
Voor mij is het 300km, 3 uur enkele reis met de auto. Dan zou ik van tevoren moeten weten wat er ligt, voor welke prijs, en zeker moeten weten dat het er nog ligt als ik kom. En dan nog zou ik het waarschijnlijk liever opgestuurd willen hebben als dat kan. Tenzij het een complete fiets is uiteraard.
Het lijkt me best leuk om het pand te zien en Bram te spreken, maar dan misschien als ik in de buurt op vakantie zou zijn. Anders kan ik het voor mezelf niet verantwoorden.
Topics: 11
Bedankt: 1164
4689 x bedankt in 2230 berichten
Voor mij zou het zo'n 250 km zijn. Ik heb inmiddels het 451 voorwieltje op orde gekregen en ik denk dat het nog wel een poos meekan. Ik heb eigenlijk niet echt iets nodig. Dat zou dan 500km worden om es effe te kijken.
Topics: 181
Bedankt: 3384
10588 x bedankt in 5044 berichten
2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(, 12:01 PM)liggende daan schreef: Een 'inventarislijst' met overgebleven moois kan natuurlijk niet ontbreken, die is bijna gereed.
Maar eerst; zou je komen?
Is sterk afhankelijk van de lijst en de prijzen.
Als Bram veel in korte tijd wil verkopen, daar is zo'n dag volgens mij toch voor bedoeld, dan moet hij flink gaan zakken met de prijzen.
Voor een MinimalBike gaan mensen echt geen €2000,- betalen. Ondanks dat de nieuwprijs zo'n €3500,- was. Ik denk zelfs dat €1500,- nog te duur is.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 48
Bedankt: 1192
2580 x bedankt in 838 berichten
Ik zou het puur als open dag best willen bezoeken. Uit nieuwsgierigheid vooral dus, om er eens rond te kijken. Ik herinner me als opgroeiend kind in Middelburg in de jaren '80/'90 wel nog dat M5 regelmatig in de PZC stond
Maar ik ben een jaar of 5 geleden pas gegrepen door het ligfietsen en toen waren de hoogtijdagen al wel geweest...
Ik woon HEUL ver weg maar als het bijvoorbeeld met familiebezoek Middelburg te combineren is qua datum, zou ik het wel overwegen. Maar niet als potentiële koper dus...
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt