Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2026
(20-May-2026, 08:25 PM)Hardloper schreef: Fysiek kan ik gewoon niet sneller met de benen.

Daar heb je parachutes voor hè Wink
Antwoord }
Bedankt door:
(20-May-2026, 08:25 PM)Hardloper schreef: Dit is het sportieve in ons, zover ik paar andere leden inschat. Zullen je net als mij hierin volgen. Niets ten nadelen van de minder sterke rijders/rijdsters hier. Maar dit denk ik juist wat bij veel jeugd van tegenwoordige niet iets is waar ze tijd aan willen spenderen. De behoefte moet gelijk bevredigd worden.
Jup, precies dat laatste is hoe ik het ook ervaar.
Spreek ook wel vaker jonge gastjes die dan onder de indruk zijn van de snelheid, en als je dan zegt dat je zelf moet trappen teleurgesteld zijn. Dan denk ik... als deze grijze "opa" van dik in de 40 het kan moet jij met je 16/18 het toch ook kunnen? 

(21-May-2026, 12:24 AM)Boyd Maduro schreef: Daar heb je parachutes voor hè Wink 
Zelfs gewoon de rem vasthouden werkt Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro
(, 11:48 PM)365cycle schreef:
(21-May-2026, 12:24 AM)Boyd Maduro schreef: Daar heb je parachutes voor hè Wink 
Zelfs gewoon de rem vasthouden werkt Big Grin
Maar met hardlopen is dat een stuk lastiger  Wink
Antwoord }
Bedankt door:
Ik bereik een snelheid van 20 a 22km/u en dan is het daarna dat ik dit niet kan aanhouden voor langere tijd. Maar waarom? Ik kan niet zeggen dat ik compleet buiten adem ben. Naar aanleiding van dit topic ben ik maar eens een interval training gaan bouwen. 3x 15 sec voluit, 3x 30 sec voluit en dan 3x 45sec voluit. Maar dit is misschien wel iets voor een andere topic.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
(2 uren geleden)Hardloper schreef: Ik bereik een snelheid van 20 a 22km/u en dan is het daarna dat ik dit niet kan aanhouden voor langere tijd. Maar waarom? Ik kan niet zeggen dat ik compleet buiten adem ben. Naar aanleiding van dit topic ben ik maar eens een interval training gaan bouwen. 3x 15 sec voluit, 3x 30 sec voluit en dan 3x 45sec voluit. Maar dit is misschien wel iets voor een andere topic.

Maak even een ander topic aan, want als jij maar net boven de 20 rijdt in een quatro en jouw conditie m.b.t. hardlopen in ogenschouw nemend, kan ik niet anders dan concluderen dat er iets aan de hand is waar meer mensen op de forum iets zinnigs over kunnen en willen zeggen.
Antwoord }
Bedankt door:
Niet rijden, maar lopen he. Maar met mijn QV had ik vorige week de 52 km/u aangetikt. En een andere keer de 49,2km/u
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
(1 uur geleden)Hardloper schreef: Niet rijden, maar lopen he. Maar met mijn QV had ik vorige week de 52 km/u aangetikt. En een andere keer de 49,2km/u

Het lijkt er op dat ik wat moeite heb de berichten juist te lezen. Multitasken is aan mij niet besteed.  Sick
Antwoord }
Bedankt door:
(6 uren geleden)Boyd Maduro schreef: Maar met hardlopen is dat een stuk lastiger  Wink
Valt mee hoor. Ik was laatst met m'n zoon een dorpje verderop toen een vriendje van hem mee terug moest. Makkelijkste oplossing was dat (relatief langbenige) vriendje op mijn ATB zetten en hem op de stang zittend laten trappen, terwijl ik ging hardlopen. Ik was dus wel in gewone kleren, gelukkig een dunne broek aan, maar ook een soort bergschoenen (halfhoog en sportief uiterlijk maar wel vrij stug).
Normaal kan ik best lopen, maar ik had twee kleine slavendrijvers bij me en die schoenen voelden na 2 km al zo ontzettend zwaar, met een stukje 4:30/km ging m'n hartslag al helemaal door het dak  Rolleyes 

M.a.w.: Verzwaar je voeten, problem solved Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Maar met hardlopen...365cycle — 01:33 PM
Niet rijden, maar ...datakneder — 01:03 PM
Banden, banden en nog eens banden
Wordt er voor spec...datakneder — 01:00 PM
Niet rijden, maar lo...Hardloper — 12:54 PM
Optimalisatie van een WAW.