Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ben van Northland Velo gaat verhuizen
Op middelbare scholen wordt in verband met grote tekorten vaak les gegeven door mensen die eigenlijk niet gekwalificeerd zijn. Ik ken legio voorbeelden. Wat dat betreft zou een sollicitatie wel kunnen.
Als je echter in verband met je visum niet in loondienst mag werken is dat wel een probleem. Echter, ook in het onderwijs werken steeds meer freelancers, ook vaak via uitzendbureaus. Misschien is het toch de moeite waard om eens te informeren.
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Probeer het hier eens, in deze rubriek: https://www.zeelandnet.nl/prikbord/zoek/...zieklessen
Hang (visite)kaartjes op in de plaatselijke supermarkten en bibliotheken.

En besef dat als je in een klein dorpje woont in een landelijke omgeving je een stuk minder snel klanten trekt dan in een grote stad waar de mensen op een kluitje wonen Smile Wat dat betreft had je beter wat minder landelijk kunnen gaan wonen als muzieklessen je beroep is.
Antwoord }
Bedankt voor de suggesties. Het is nuttig om te weten dat er een lerarentekort is. Ik heb inderdaad een bericht gestuurd naar de school in de buurt van Middelburg die genoemd werd. Als er echt een groot tekort is, kunnen scholen misschien de nieuwe, strengere wetgeving rondom schijnzelfstandigheid omzeilen. In mijn geval kan ik in ieder geval aantonen dat het inkomen uit zo'n baan niet mijn enige inkomen is. Ik heb mijn eigen privéleerlingen, webshops en hopelijk krijg ik een baan als muziekleider bij een harmonieorkest in Koewacht. Ik heb daar morgen een sollicitatiegesprek.

De huizenprijzen lijken sinds vorig jaar iets gedaald te zijn. Ik heb een paar huizen in de buurt van Dordrecht gezien die afgelopen zomer binnen mijn budget zouden zijn geweest. Gezien de huurkosten voor iemand zonder Nederlands arbeidscontract en mijn behoefte aan een plek waar ik trompet kan spelen en een werkplaats en stalling voor een of twee velomobielen heb, waren mijn beste opties helaas in landelijke gebieden. Absoluut niet ideaal voor muzieklessen. Ik denk wel dat ik genoeg werk kan krijgen als ik eenmaal een goede reputatie in deze regio heb opgebouwd, maar het opbouwen van die reputatie kost veel tijd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Bianca F , Hardloper
Ja, koperinstrumenten bespelen doe je liever niet in een rijtjeshuis, en al helemaal niet in een flat. Precies de reden waarom ik mijn trombone al jaren niet heb aangeraakt. De hele buurt geniet mee.
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger
Antwoord }
Vaak worden er zaaltjes in buurthuizen verhuurd voor dit soort zaken. Kan je daar les geven en oefenen.
Antwoord }
(3 uren geleden)LigfietsWilsum schreef: Vaak worden er zaaltjes in buurthuizen verhuurd voor dit soort zaken. Kan je daar les geven en oefenen.

Ja, de dorpszaal hier is te huur. Voor een halve dag kost het €50 en voor een hele dag €100. Per uur is het €10 voor de kleine zaal. Ik zou subsidie nodig hebben voor een ensemble en gezien de kosten geef ik er liever geen les als dat kan. Voordat ik begon te werken om mijn Nederlandse nationaliteit te verkrijgen, was ik gierig. Big Grin

Er is een uitzondering voor inwoners van de stad als er geen kosten verbonden zijn aan het evenement en het alleen voor inwoners bedoeld is. Dus in dat geval zou ik, als ik een ensemble zou dirigeren dat openstaat voor de gemeenschap, de zaal misschien gratis kunnen gebruiken. Ik denk dat als er externe financiering zou zijn om de groep te ondersteunen, dat geen probleem zou zijn. Dus misschien is dit mijn kans om op een gegeven moment mijn eigen ensemble op te richten. Het is de moeite waard om ernaar te informeren. Voor lessen zou ik echter zeker moeten betalen. Ik heb erg tolerante buren, dus ik denk dat het geen probleem zou zijn om een ​​paar leerlingen hier te hebben, vooral voor pianolessen.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik een doorn in ...Hardloper — 02:52 PM
Spammers
Bericht van een fo...Hardloper — 02:51 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ik een doorn in mi...Wim -de roetsende — 02:50 PM
is er een Sunrider in de zaal?
e-assist is niet e...Wim -de roetsende — 02:43 PM
Spammers