27-May-2020, 08:00 AM
Hoi Peter,
Ik heb je foto's weer aangepast, op de manier zoals jij ze post zijn ze niet zichtbaar voor anderen! Je moet op de foto waar jouw link naartoe gaat klikken (dus in Google photo), dan opent de foto in een nieuw tabblad van je browser (op een zwarte achtergrond). Als je dan met rechtermuisknop het adres van de foto kopieert en hier tussen de [IMG] tags zet zijn ze wel zichtbaar
Jouw stuurconstructie is inderdaad anders, origineel blijft de pen in het voorste framedeel zitten en wordt in het achterste deel geborgd met een soort splitpen zodat de fiets snel deelbaar is. Ik heb niet direct een idee voor jouw fiets... Er zijn wel veren om bij gewone moederfietsen het stuur recht te houden maar die zijn lang niet sterk genoeg voor de zware voorbouw van een flevoracer.
De maximale stuuruitslag weet ik niet meer. Ik zou zeggen niet veel meer dan 45 graden beide kanten op. Met ene tendens om "door te hangen" naar rechts vanwege het extra gewicht van de crankbladen, cassette en derailleur aan die kant. Je zou die vraag kunnen stellen aan Tempelman, die wil/kan je dat vast wel vertellen.
Ik heb je foto's weer aangepast, op de manier zoals jij ze post zijn ze niet zichtbaar voor anderen! Je moet op de foto waar jouw link naartoe gaat klikken (dus in Google photo), dan opent de foto in een nieuw tabblad van je browser (op een zwarte achtergrond). Als je dan met rechtermuisknop het adres van de foto kopieert en hier tussen de [IMG] tags zet zijn ze wel zichtbaar
Jouw stuurconstructie is inderdaad anders, origineel blijft de pen in het voorste framedeel zitten en wordt in het achterste deel geborgd met een soort splitpen zodat de fiets snel deelbaar is. Ik heb niet direct een idee voor jouw fiets... Er zijn wel veren om bij gewone moederfietsen het stuur recht te houden maar die zijn lang niet sterk genoeg voor de zware voorbouw van een flevoracer.
De maximale stuuruitslag weet ik niet meer. Ik zou zeggen niet veel meer dan 45 graden beide kanten op. Met ene tendens om "door te hangen" naar rechts vanwege het extra gewicht van de crankbladen, cassette en derailleur aan die kant. Je zou die vraag kunnen stellen aan Tempelman, die wil/kan je dat vast wel vertellen.