05-Jun-2020, 01:41 PM
Na de zomer gaat onze kleine naar de basisschool en wil ik mijn fietsforenzen verder intensiveren, mogelijk zelfs met een velomobiel en mogelijk voor grotere afstanden (dit varieert).
Dus nu zit ik te mijmeren over school halen / brengen en dan het liefst direct aansluitend forenzen.
Opties die ik zie:
1) Los halen / brengen met onze bakfiets en vervolgens nog van fiets ruilen.
2) Mevrouw kan dankzij Corona zonder zijwieltjes, en "dus" hoeft papa alleen nog maar een beetje mee te fietsen (yeah right).
3. Grote-kinderen-fietszitje achter op de ligfiets. Op een 20" Hurricane misschien niet realistisch. Op iets anders wel?
3) Kinder-fietskar of aanhang(lig)fiets. Wederom misschien niet op de Hurri. Op een velomobiel wel? Plus, ze moet nog in zo'n kar passen.
4) QuattroVelo kopen $$$
Iemand ervaring, inspiratie, suggesties?
Dus nu zit ik te mijmeren over school halen / brengen en dan het liefst direct aansluitend forenzen.
Opties die ik zie:
1) Los halen / brengen met onze bakfiets en vervolgens nog van fiets ruilen.
2) Mevrouw kan dankzij Corona zonder zijwieltjes, en "dus" hoeft papa alleen nog maar een beetje mee te fietsen (yeah right).
3. Grote-kinderen-fietszitje achter op de ligfiets. Op een 20" Hurricane misschien niet realistisch. Op iets anders wel?
3) Kinder-fietskar of aanhang(lig)fiets. Wederom misschien niet op de Hurri. Op een velomobiel wel? Plus, ze moet nog in zo'n kar passen.
4) QuattroVelo kopen $$$
Iemand ervaring, inspiratie, suggesties?