05-Aug-2020, 12:25 AM
(04-Aug-2020, 09:50 AM)Frank schreef: Ik zit momenteel op m'n werk, maar zal vanavond wat info over het "werk" aan het forum plaatsen hier zodat jullie een beeld krijgen.Aangezien je het ook over hosting hebt, kun je ook iets over systeemeisen e.d. vertellen om een inschatting te kunnen maken?
Voor het geval dat het onverwachts toch niet lukt om het forum in de huidige manier in de lucht te houden (zit zelf nog te denken of/hoe ik kan helpen) heb ik trouwens wel nog een "Plan B" - in dat geval zou ik de beheerder van het duitse Velomobilforum wel eens kunnen vragen of we een nederlands onderforum mogen starten - daar hebben we het al een keer over gehad (Reinhard had mij al gevraagd), maar ik heb er toen van afgezien omdat Frank net met dit forum begonnen was. Aangezien wij in dit geval alle bestaande berichten zouden verliezen zie ik dit beslist niet als eerste optie, maar ik wilde het wel even benoemen.
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75