14-Sep-2020, 01:01 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Sep-2020, 01:02 PM door 365cycle.)
(21-Aug-2020, 09:45 AM)Niels van der Wal schreef: Wat je zegt, klopt, Als mensen meer dan € 7000,- uitgeven aan een nieuwe fiets verwachten ze ook dat deze goed is. Daarnaast valt alle schade die veroorzaakt wordt door slechte afmontage onder garantie; ophalen en repareren is duur, kost tijd en is slechte publiciteit.Dit
Ik ben ook al een paar keer met m'n QV+ terug geweest in Dronten; nu ben ik misschien geen 100% standaard fietser maar dat weten ze, ze kennen me al een tijd. Het wordt telkens wel netjes opgelost, maar ik heb nú al wel minder vertrouwen in de QV dan in m'n auto. Da's jammer, want het is technisch een veel minder complex apparaat. En het is een fiets van 10K; het ding moet gewoon doen, zeker met nog geen 3000 km op de teller.
Van echte klantgerichtheid is in het ligfietswereldje in veel gevallen niet echt sprake. Hoewel het wat grappigs heeft verbaas ik me er idd ook regelmatig over. Ik had het er kortgeleden nog over met een paar andere velonauten; ons vermoeden is dat de velomobiel (of tenminste de ligfiets) populairder zou zijn als er wat meer commerciële aanpak in zat.
Het is dan alleen de vraag of we dat kneuterige daarvoor willen inleveren. Ik vind het een moeilijke keus