19-Sep-2020, 04:53 PM
(14-Sep-2020, 01:01 PM)365cycle schreef:(21-Aug-2020, 09:45 AM)Niels van der Wal schreef: Wat je zegt, klopt, Als mensen meer dan € 7000,- uitgeven aan een nieuwe fiets verwachten ze ook dat deze goed is. Daarnaast valt alle schade die veroorzaakt wordt door slechte afmontage onder garantie; ophalen en repareren is duur, kost tijd en is slechte publiciteit.Dit
Van echte klantgerichtheid is in het ligfietswereldje in veel gevallen niet echt sprake. Hoewel het wat grappigs heeft verbaas ik me er idd ook regelmatig over. Ik had het er kortgeleden nog over met een paar andere velonauten; ons vermoeden is dat de velomobiel (of tenminste de ligfiets) populairder zou zijn als er wat meer commerciële aanpak in zat.
Het is dan alleen de vraag of we dat kneuterige daarvoor willen inleveren. Ik vind het een moeilijke keus
Ik ben sinds kort weer druk aan het inlezen in de ligfiets-wereld.
En het verhaaste mij ook hoe ‘kneuterig’ alle sites, info enz is.
Ik denk ook dat daarom de ligfiets en velobike niet naar het grote plubiek zal doorslaan.
Het is een nisch-markt bedient door nerds(!! In de goede zin ... !!)
De klant is iemand die het zelf echt wil.
En daarmee alle eigenaardigheden zal accepteren.