Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleding in de herfst en winter
#33
(30-Sep-2020, 03:49 PM)Cyberjakkes schreef:
(30-Sep-2020, 02:42 PM)Wouter schreef: Maar hoe blijf je droog op een ligfiets in een regenbui? Mijn ervaring is dat het water zich na een tijdje gaat verzamelen op je buik en kruis en vandaar naar binnen loopt. Ook de sluiting van een regenjas is er op gemaakt dat het recht naar beneden hangt en niet bijna horizontaal.

Ik had nog een regenjas liggen die ik met kanoen gebruikte, welke geen rits heeft aan de voorkant. Deze had ik van de week s'morgens aan en mijn torso was droog, alleen daar ik geen regenbroek aan had was de onderheelft nat. Als voordeel weet ik nu wel dat mijn onderbenen als eerste nat zijn en dan kan water je schoenen in lopen en daarna is je kruis/kont snel nat. Dus toch maar een regenbroek aan doen.

Op de ligfiets draag ik een anorak. Achter de korte rits van de anorak is die volledig dicht. Ik heb 60 jaar kano gevaren en golven gekregen tot op borsthoogte. Nog nooit water binnengekregen. Je hebt anoraks met verstelbare neopreen afsluiting voor de nek en voor de taille. Of je kiest voor een capuchon.
https://www.kajak.nl/accessoires/peddeljacks/
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kleding in de herfst en winter - door Cyberjakkes - 28-Sep-2020, 09:31 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 10:01 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Lopopodium - 28-Sep-2020, 11:31 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Coen__ - 28-Sep-2020, 01:58 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 12:14 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 12:55 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Cyberjakkes - 28-Sep-2020, 01:17 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 01:35 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Roepers - 28-Sep-2020, 01:54 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 01:55 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Frutsel - 28-Sep-2020, 02:05 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 02:20 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Theo Mol - 28-Sep-2020, 04:54 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door ErikvanD - 28-Sep-2020, 05:26 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Burley1979 - 28-Sep-2020, 07:27 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Lopopodium - 28-Sep-2020, 07:35 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Burley1979 - 28-Sep-2020, 09:10 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Hoekie - 28-Sep-2020, 08:41 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Lopopodium - 28-Sep-2020, 09:22 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door amararock - 28-Sep-2020, 09:56 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door GertBr - 29-Sep-2020, 10:34 AM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Roel van Dijk - 29-Sep-2020, 04:26 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Bart Verbeek - 29-Sep-2020, 08:41 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door PietV* - 29-Sep-2020, 10:59 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Wouter - 30-Sep-2020, 02:42 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Cyberjakkes - 30-Sep-2020, 03:49 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Fietsbennie - 30-Sep-2020, 03:37 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door Bart Verbeek - 30-Sep-2020, 04:00 PM
RE: Kleding in de herfst en winter - door PietV* - 30-Sep-2020, 08:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM