Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bandendikte?
#59
De analyse van Escafon leidt m.i. tot de conclusie dat de Marathon Plus een zachte band is. Dat is hij niet, de band is kei- en keihard. Hij is bovendien ook zwaar. Ik ben echter net zoals Wim Schermer, totaal compromisloos, alleen -klein verschil- niet op het gebied van rolweerstand maar op het punt van lekweerstand en levensduur.  Het andere punt dat Wim hierboven aandraagt zou heel goed kunnen kloppen. Ik ga ervan uit dat het klopt. Punt is wel dat je verschillende jaren verder bent voordat je aan een nieuwe Marathon Plus-band toe bent. De band is daarmee voor mij geen pijnpunt meer. Nu nog kettingen en kransjes die geen barst meer geven om zand en zout.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bandendikte? - door Escafon - 14-Apr-2017, 01:25 PM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 14-Apr-2017, 03:52 PM
RE: Bandendikte? - door Frank - 14-Apr-2017, 04:09 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 14-Apr-2017, 05:28 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 14-Apr-2017, 05:29 PM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 14-Apr-2017, 08:30 PM
RE: Bandendikte? - door Cor de Groot - 22-Apr-2017, 07:18 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 14-Apr-2017, 05:33 PM
RE: Bandendikte? - door tegenligger - 14-Apr-2017, 07:55 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 14-Apr-2017, 09:06 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 14-Apr-2017, 09:33 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 15-Apr-2017, 01:47 AM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 15-Apr-2017, 07:41 AM
RE: Bandendikte? - door BeruRoniki - 19-Apr-2017, 09:24 AM
RE: Bandendikte? - door edberg02 - 19-Apr-2017, 10:20 AM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 20-Apr-2017, 06:46 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2017, 06:23 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 19-Apr-2017, 06:26 PM
RE: Bandendikte? - door Frank - 19-Apr-2017, 06:34 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 19-Apr-2017, 06:40 PM
RE: Bandendikte? - door Frank - 19-Apr-2017, 06:48 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 19-Apr-2017, 10:08 PM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 19-Apr-2017, 10:29 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 20-Apr-2017, 12:35 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 06:49 AM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 20-Apr-2017, 07:56 AM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 20-Apr-2017, 10:29 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 07:02 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 05-May-2017, 12:58 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 20-Apr-2017, 11:00 AM
RE: Bandendikte? - door Lopopodium - 20-Apr-2017, 01:00 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 05-May-2017, 08:50 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 06-May-2017, 07:14 AM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 06-May-2017, 07:27 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 06-May-2017, 11:43 AM
RE: Bandendikte? - door michiel - 06-May-2017, 08:46 PM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 15-May-2017, 10:06 AM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 06-May-2017, 10:28 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 15-May-2017, 09:41 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 15-May-2017, 07:01 PM
RE: Bandendikte? - door Hans58 - 15-May-2017, 11:34 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 15-May-2017, 09:08 PM
RE: Bandendikte? - door Escafon - 01-Jun-2017, 11:28 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 02-Jun-2017, 11:26 AM
RE: Bandendikte? - door pietermels1979 - 22-May-2017, 03:34 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 22-May-2017, 07:15 PM
RE: Bandendikte? - door pietermels1979 - 22-May-2017, 07:55 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 22-May-2017, 08:13 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 24-May-2017, 10:32 AM
RE: Bandendikte? - door pietermels1979 - 24-May-2017, 09:19 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 25-May-2017, 11:40 AM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 24-May-2017, 08:18 PM
RE: Bandendikte? - door gideon - 24-May-2017, 08:46 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 24-May-2017, 08:56 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 25-May-2017, 11:50 AM
RE: Bandendikte? - door emgaron - 25-May-2017, 01:51 PM
RE: Bandendikte? - door PietV* - 25-May-2017, 09:15 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 25-May-2017, 02:19 PM
RE: Bandendikte? - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2017, 07:09 AM
RE: Bandendikte? - door Roepers - 02-Jun-2017, 07:38 AM
RE: Bandendikte? - door Marloes - 03-Jun-2017, 08:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM