Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 M-racer
#30
(06-Nov-2020, 11:31 PM)gideon schreef: @ Jurrien, aan die “band tegen de ketting” moet ik even wennen, en ook betere bochten leren maken.

@ Gerrit, het zijn 28mm banden, breder past niet

Hoi Guideon, ik wist niet dat er 28 mm banden op passen. Misschien probeer ik dat ook nog eens. Bochten maken went snel hoor en je kunt je voorband gerust flink tegen die ketting duwen. Je band kan daar prima tegen, gebeurt alleen op lage snelheid.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 M-racer - door gideon - 05-Nov-2020, 11:11 AM
RE: M5 M-racer - door ErikvanD - 05-Nov-2020, 01:35 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 05-Nov-2020, 01:42 PM
RE: M5 M-racer - door Roepers - 05-Nov-2020, 02:02 PM
RE: M5 M-racer - door Hoekie - 05-Nov-2020, 02:20 PM
RE: M5 M-racer - door Frutsel - 05-Nov-2020, 02:30 PM
RE: M5 M-racer - door 365cycle - 05-Nov-2020, 07:28 PM
RE: M5 M-racer - door ZoefZoef - 05-Nov-2020, 04:45 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 05-Nov-2020, 07:11 PM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 06-Nov-2020, 10:46 AM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 10:52 AM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 06-Nov-2020, 10:59 AM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 11:09 AM
RE: M5 M-racer - door Frutsel - 06-Nov-2020, 12:31 PM
RE: M5 M-racer - door elnuar - 06-Nov-2020, 12:43 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 05:44 PM
RE: M5 M-racer - door voodoo - 06-Nov-2020, 07:35 PM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 06-Nov-2020, 10:36 PM
RE: M5 M-racer - door GHOOGEN - 06-Nov-2020, 10:43 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 11:31 PM
RE: M5 M-racer - door Cor.M-racer - 13-Nov-2020, 11:16 PM
RE: M5 M-racer - door Wim -de roetsende - 07-Nov-2020, 11:11 AM
RE: M5 M-racer - door Lopopodium - 07-Nov-2020, 11:45 AM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 09-Nov-2020, 09:52 AM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 09-Nov-2020, 10:53 AM
RE: M5 M-racer - door Jeroen S - 10-Nov-2020, 05:41 PM
RE: M5 M-racer - door 365cycle - 10-Nov-2020, 06:34 PM
RE: M5 M-racer - door Burley1979 - 13-Nov-2020, 04:16 PM
RE: M5 M-racer - door Jeroen S - 13-Nov-2020, 02:06 PM
RE: M5 M-racer - door GHOOGEN - 13-Nov-2020, 09:53 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 14-Nov-2020, 01:59 PM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Nov-2020, 12:10 AM
RE: M5 M-racer - door Lopopodium - 15-Nov-2020, 01:17 AM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Nov-2020, 01:27 AM
RE: M5 M-racer - door GHOOGEN - 15-Nov-2020, 01:49 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Nov-2020, 08:55 AM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Nov-2020, 10:11 AM
RE: M5 M-racer - door Wim -de roetsende - 15-Nov-2020, 01:07 PM
RE: M5 M-racer - door 365cycle - 15-Nov-2020, 01:48 PM
RE: M5 M-racer - door Gerard - 15-Mar-2021, 09:17 AM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Mar-2021, 10:59 AM
RE: M5 M-racer - door Gerard - 15-Mar-2021, 01:26 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Mar-2021, 02:25 PM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Mar-2021, 02:57 PM
RE: M5 M-racer - door GertBr - 15-Mar-2021, 06:44 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Mar-2021, 07:32 PM
RE: M5 M-racer - door Gerard - 15-Mar-2021, 08:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM