18-Nov-2020, 02:20 PM
Ik heb dat frame al heel erg lang in mijn schuurtje hangen, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens weet. Volgens mij kwam die officieel bij Hafa vandaan, een onderdelen handelaar die regelmatig op cyclevision te vinden was.
Het is een tweewieler met bovenstuur, 20" 26". Ik heb net een nieuw achterwiel gekocht met een van Beijck elekromotor erin en ga de fiets opbouwen voor een kennis die veel kilometers voor woonwerkverkeer wil gaan maken, maar absoluut geen conditie heeft. Hij had een tijdje een Sinner tweewieler en was daar redelijk tevreden mee, maar die is helaas gestolen in Alkmaar.
IK ga er vandaag of morgen aan werken, dus dan zal ik even een fotootje maken.
Het is een tweewieler met bovenstuur, 20" 26". Ik heb net een nieuw achterwiel gekocht met een van Beijck elekromotor erin en ga de fiets opbouwen voor een kennis die veel kilometers voor woonwerkverkeer wil gaan maken, maar absoluut geen conditie heeft. Hij had een tijdje een Sinner tweewieler en was daar redelijk tevreden mee, maar die is helaas gestolen in Alkmaar.
IK ga er vandaag of morgen aan werken, dus dan zal ik even een fotootje maken.
Zelfbouw RVS Lowracer op basis van Danny Siepman, DIY Flevo bike, Std Flevotrike, Omgebouwde HP Velotechnik Gekko E-Bike