27-Dec-2020, 05:13 AM
My 2 cents: Als je iets tegen Wim z'n posts hebt, stuur 'm een pb of - als je de publieke mening wil weten - open er een apart topic over.
Stuur me de link ook ff, plaats ik daar m'n ongezouten mening ipv in het Sunrider topic.
Ontopic:
Stuur me de link ook ff, plaats ik daar m'n ongezouten mening ipv in het Sunrider topic.
Ontopic:
(11-Dec-2020, 08:19 PM)Remko_Flevo-Sunrider schreef: Zooo dat is ech een pittige kruissnelheid.In een Sunrider zeker. Ze zijn gewoon grooooot, veel frontaal oppervlak en dat maakt ze wat minder rap dan veel andere velomobielen.
(11-Dec-2020, 08:19 PM)Remko_Flevo-Sunrider schreef: 190-200kg is flink wat broodjes pindakaas voor onderwegWat ik al eens aanhaalde: Het is m'n auto van de zaak. Ik was o.a. een UPS aan het verplaatsen van m'n thuiskantoor naar m'n "niet-thuis-kantoor".
(11-Dec-2020, 08:19 PM)Remko_Flevo-Sunrider schreef: Je verhaal maakt in iedergeval mijn bewondering voor de Quattro groterNiet eens voor mijn prestaties?!?!? Nee grapje. Denk niet dat het bewondering voor de Quattro moet zijn; de Sunrider is gewoon niet gemaakt voor hoog tempo, bij de QV heeft Allert ontworpen met een zo snel mogelijke velovrachtwagen op vier wielen in gedachten. In dat opzicht is de QV vrij "hardcore", maar vergelijk je 'm met een DF, Alpha 7 of Milan, dan is het ineens weer een goedmoedige toermachine.