Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
“Stuur-hang-kabeltje”
#24
(07-Oct-2019, 10:28 PM)ErikvanD schreef: [Afbeelding: 20190525_2032414319713835709429282.jpg]

Mijn navigatie zit recht in het zicht. Werkt super. Bij slecht weer heb ik een alternatieve plaats op de linker wielkast.
Ik moet het steuntje alleen nog een keer verzetten zodat het niet meer boven de rand uitsteekt, dan past de schuimkap beter.

Hoi Erik, welk type Garmin houder is dit? Zit mooi inderdaad! Groeten van Arjen
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
“Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 07:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 07-Oct-2019, 07:57 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 07-Oct-2019, 10:08 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Roef Veerman - 08-Oct-2019, 04:11 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Niels van der Wal - 08-Oct-2019, 09:25 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 08:20 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 07-Oct-2019, 09:45 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 07-Oct-2019, 10:28 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Arjen Meurs - 04-Feb-2021, 07:53 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 04-Feb-2021, 08:58 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Victorrinia - 09-Oct-2019, 10:59 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:39 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 10-Oct-2019, 10:04 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 10-Oct-2019, 10:52 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Bart Verbeek - 10-Oct-2019, 11:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 01:01 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 01:14 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 01:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2019, 05:37 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 09:24 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door TvWijk - 11-Oct-2019, 09:49 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:10 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 11-Oct-2019, 10:30 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door GertBr - 11-Oct-2019, 10:46 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door CCGimmick - 13-Jan-2021, 12:18 PM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door ErikvanD - 05-Feb-2021, 09:00 AM
RE: “Stuur-hang-kabeltje” - door 365cycle - 05-Feb-2021, 01:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM