Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 M-racer
#40
Beste Gideon,

Hele mooie fiets !

Ik ben een M5 racer M aan het opknappen, een  8jr oud.
shifters en achterderialleur vervang ik ook, echter loop ik aan tegen onderdelen die niet meer leverbaar zijn.
ben benieuwd welke shifters en achterderialleur en tandkrans er op een nieuwe M5 racer M zijn gemonteerd.
Als ik je foto bekijk is de tandkrans 11-28 ?  met een achterderialleur met lange kooi.  klopt dat ?
hoor graag je reactie!

Groeten, Gerard
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 M-racer - door gideon - 05-Nov-2020, 11:11 AM
RE: M5 M-racer - door ErikvanD - 05-Nov-2020, 01:35 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 05-Nov-2020, 01:42 PM
RE: M5 M-racer - door Roepers - 05-Nov-2020, 02:02 PM
RE: M5 M-racer - door Hoekie - 05-Nov-2020, 02:20 PM
RE: M5 M-racer - door Frutsel - 05-Nov-2020, 02:30 PM
RE: M5 M-racer - door 365cycle - 05-Nov-2020, 07:28 PM
RE: M5 M-racer - door ZoefZoef - 05-Nov-2020, 04:45 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 05-Nov-2020, 07:11 PM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 06-Nov-2020, 10:46 AM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 10:52 AM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 06-Nov-2020, 10:59 AM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 11:09 AM
RE: M5 M-racer - door Frutsel - 06-Nov-2020, 12:31 PM
RE: M5 M-racer - door elnuar - 06-Nov-2020, 12:43 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 05:44 PM
RE: M5 M-racer - door voodoo - 06-Nov-2020, 07:35 PM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 06-Nov-2020, 10:36 PM
RE: M5 M-racer - door GHOOGEN - 06-Nov-2020, 10:43 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 06-Nov-2020, 11:31 PM
RE: M5 M-racer - door Cor.M-racer - 13-Nov-2020, 11:16 PM
RE: M5 M-racer - door Wim -de roetsende - 07-Nov-2020, 11:11 AM
RE: M5 M-racer - door Lopopodium - 07-Nov-2020, 11:45 AM
RE: M5 M-racer - door Jurrien - 09-Nov-2020, 09:52 AM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 09-Nov-2020, 10:53 AM
RE: M5 M-racer - door Jeroen S - 10-Nov-2020, 05:41 PM
RE: M5 M-racer - door 365cycle - 10-Nov-2020, 06:34 PM
RE: M5 M-racer - door Burley1979 - 13-Nov-2020, 04:16 PM
RE: M5 M-racer - door Jeroen S - 13-Nov-2020, 02:06 PM
RE: M5 M-racer - door GHOOGEN - 13-Nov-2020, 09:53 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 14-Nov-2020, 01:59 PM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Nov-2020, 12:10 AM
RE: M5 M-racer - door Lopopodium - 15-Nov-2020, 01:17 AM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Nov-2020, 01:27 AM
RE: M5 M-racer - door GHOOGEN - 15-Nov-2020, 01:49 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Nov-2020, 08:55 AM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Nov-2020, 10:11 AM
RE: M5 M-racer - door Wim -de roetsende - 15-Nov-2020, 01:07 PM
RE: M5 M-racer - door 365cycle - 15-Nov-2020, 01:48 PM
RE: M5 M-racer - door Gerard - 15-Mar-2021, 09:17 AM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Mar-2021, 10:59 AM
RE: M5 M-racer - door Gerard - 15-Mar-2021, 01:26 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Mar-2021, 02:25 PM
RE: M5 M-racer - door PietV* - 15-Mar-2021, 02:57 PM
RE: M5 M-racer - door GertBr - 15-Mar-2021, 06:44 PM
RE: M5 M-racer - door gideon - 15-Mar-2021, 07:32 PM
RE: M5 M-racer - door Gerard - 15-Mar-2021, 08:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM