Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tiewrap remkabel alweer door?
#9
Ik heb een GPS waarvan de houder ook met twee van die tiewraps aan het stuur vast zit. Ze zitten goed strak aangetrokken. Maar op een hobbelig weg gebeurt het toch regelmatig dat mijn GPS wat wegzakt.

Ik zoek eigenlijk iets dat net zo breed is als een tiewrap (een millimeter of 4?), maar dat ik beter vast kan zetten, bij voorkeur met een schroevendraaier op de juiste strakheid. Wil namelijk bij eventuele reflectie van fel zonlicht toch nog in staat zijn met de hand de GPS iets bij te draaien tijdens het fietsen.

Je hebt van die metalen ringen die je met een schroevendraaier kan aandraaien om bijvoorbeeld een tuinslang goed vast te zetten. Het heeft vast een naam, maar geen idee wat. In ieder geval, dat zijn altijd van die brede dingen, die gaan nooit passen door het beschikbare gat van de GPS-houder. Of weet iemand waar je ook smalle versies kan kopen?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Tiewrap remkabel alweer door? - door Hoekie - 28-Feb-2021, 11:02 AM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Fietsbennie - 28-Feb-2021, 02:06 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Hoekie - 28-Feb-2021, 04:32 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Ssas DFXL - 28-Feb-2021, 05:00 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Coen__ - 17-Mar-2021, 04:38 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door 365cycle - 17-Mar-2021, 04:58 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Coen__ - 17-Mar-2021, 05:54 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Hoekie - 17-Mar-2021, 05:30 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Lopopodium - 17-Mar-2021, 05:55 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Coen__ - 17-Mar-2021, 05:57 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Lopopodium - 17-Mar-2021, 06:04 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door GertBr - 17-Mar-2021, 06:05 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door elnuar - 17-Mar-2021, 11:08 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Lopopodium - 18-Mar-2021, 12:19 AM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Jurrien - 18-Mar-2021, 11:24 AM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Lopopodium - 18-Mar-2021, 12:33 PM
RE: Tiewrap remkabel alweer door? - door Jurrien - 18-Mar-2021, 01:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM