Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Snoek gaat goed.
#12
De Quest is ook gemaakt voor snelheid. De Quest XS pas ik niet in. Heb vaker in een Quest en Strada gereden. De Snoek wat breder op de wielen zetten levert een voldoende brede Snoek op voor de rijbaan. Zoveel snelheidsverschil zal het niet uitmaken. Bij mij staat snelheid niet bovenaan het lijstje met wensen. Heb alle tijd en met ruim 15 jaar pensioen ook de rust gevonden.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 20-Mar-2021, 06:49 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 07:16 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 20-Mar-2021, 08:50 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Coen__ - 24-Mar-2021, 03:07 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 24-Mar-2021, 04:29 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 09:52 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 20-Mar-2021, 11:06 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door ZoefZoef - 20-Mar-2021, 11:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 09:45 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 01:23 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Jeroen S - 21-Mar-2021, 12:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 02:20 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 03:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 03:25 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 21-Mar-2021, 03:39 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Arjen Hoogcarspel - 05-Apr-2021, 12:05 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 04:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 08:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 22-Mar-2021, 11:14 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 12:45 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 22-Mar-2021, 04:54 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 06:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 05-Apr-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 05-Apr-2021, 05:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Roef Veerman - 06-Apr-2021, 06:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Willeke_IGKT - 07-Apr-2021, 07:19 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 03-Jun-2021, 11:31 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Zwaluw - 13-Jun-2021, 11:17 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 30-Jun-2021, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM