Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Snoek gaat goed.
#14
Als je de ervaring leest op de site van velomobiel.nl na zijn eerste ritje, klinkt het veelbelovend voor velomobiel, dat ze een waardige opvolger hebben voor de Quest. De Quest is ontworpen voor meer snelheid, en daar zijn ze 20 jaar geleden heel goed in geslaagd, en nu met de Snoek maken ze weer een sprong vooruit. Uiteraard zijn er verschillen, maar de basis is hetzelfde, een goede stroomlijn (geen open wielkasten), weinig frontaal oppervlak, laag gewicht en een stijve body.

Ben dan ook benieuwd of de Quest 3.0 nog wel in productie komt.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie


Berichten in dit topic
De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 20-Mar-2021, 06:49 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 07:16 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 20-Mar-2021, 08:50 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Coen__ - 24-Mar-2021, 03:07 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 24-Mar-2021, 04:29 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 09:52 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 20-Mar-2021, 11:06 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door ZoefZoef - 20-Mar-2021, 11:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 09:45 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 01:23 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Jeroen S - 21-Mar-2021, 12:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 02:20 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 03:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 03:25 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 21-Mar-2021, 03:39 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Arjen Hoogcarspel - 05-Apr-2021, 12:05 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 04:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 08:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 22-Mar-2021, 11:14 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 12:45 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 22-Mar-2021, 04:54 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 06:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 05-Apr-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 05-Apr-2021, 05:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Roef Veerman - 06-Apr-2021, 06:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Willeke_IGKT - 07-Apr-2021, 07:19 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 03-Jun-2021, 11:31 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Zwaluw - 13-Jun-2021, 11:17 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 30-Jun-2021, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM