Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Snoek gaat goed.
#22
(24-Mar-2021, 03:07 PM)Coen__ schreef: Beenlengte:totaal lengte is geen vaste verhouding. Ik heb een vriend die net zo lang is als ik, maar zijn kruishoogte is 5cm lager zeg maar.
Klopt, dat verschilt nogal eens. Hier inderdaad ook twee vrienden die we weleens gekscherend "langpootmuggen" noemen. De ene is 1.85 en past maar nét in een Quest (raakt de bovenkant nog weleens met z'n knieën). De andere is een fractie groter en zou volgens Allert net in een gewone QV passen... tot ze het gingen proberen. Toen werd het heel gauw een QV+  Big Grin

Lange benen en een korte rug zijn best onhandig in een velomobiel als je tegen de maximumlengte aan zit. Je wil dan namelijk hoger zitten, maar je knieën komen dan ook omhoog waardoor je benen weer klem zitten etc.
Zelf zit ik volgens mij rond het gemiddelde, maar m'n lange rug wordt in de Milan juist een uitdaging: Ik heb de racekap een klein beetje hoger gezet omdat ik anders letterlijk iedere drempel m'n hoofd stoot.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie


Berichten in dit topic
De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 20-Mar-2021, 06:49 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 07:16 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 20-Mar-2021, 08:50 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Coen__ - 24-Mar-2021, 03:07 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 24-Mar-2021, 04:29 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 09:52 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 20-Mar-2021, 11:06 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door ZoefZoef - 20-Mar-2021, 11:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 09:45 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 01:23 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Jeroen S - 21-Mar-2021, 12:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 02:20 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 03:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 03:25 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 21-Mar-2021, 03:39 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Arjen Hoogcarspel - 05-Apr-2021, 12:05 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 04:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 08:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 22-Mar-2021, 11:14 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 12:45 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 22-Mar-2021, 04:54 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 06:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 05-Apr-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 05-Apr-2021, 05:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Roef Veerman - 06-Apr-2021, 06:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Willeke_IGKT - 07-Apr-2021, 07:19 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 03-Jun-2021, 11:31 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Zwaluw - 13-Jun-2021, 11:17 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 30-Jun-2021, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM