18-Apr-2021, 11:49 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Apr-2021, 11:49 AM door Willeke_IGKT.)
(17-Apr-2021, 11:08 PM)Fietsbennie schreef: Leuk om een dame in ons midden te hebben. Mag ik je vragen waar in de buurt je fietst?
Ik denk (nog steeds) dat ik niet de enige vrouw op dit forum ben, maar ik zie de andere vrouwen maar weinig.
Zie dit topic: https://ligfietsers.nl/thread-977.html
En zoals je kunt zien in Medeliggers onderweg, de dagelijkse tocht is tussen het Noordzee kanaal, (zeg pont bij Velsen) en Heemskerk. Langere tochtjes gaan richting Haarlem, Alkmaar of de Zaanstreek, met een enkele langere tocht toen er geen covid was.
In het verleden been ik echter ook twee keer naar/in Engeland geweest op mijn eerste trike, thuis naar Europoort, Hull naar Nothingham, (en min of meer dezelfde route terug) en huis naar Hoek van Holland, Harwich naar de west kant van London, bij de Theems.
Ik sluit langere tochten dus niet uit. (Zeker niet als ik wel een VM koop, nu nog heel onzeker.)
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)