17-May-2021, 06:52 AM
Ik vond het een informatief programma, omdat ik alles wat het fietsen en biking te maken heeft mijn brede interesse heeft. Alleen ligfietsen vind ik te beperkt. En ja, elke fiets is een compromis. Maar gelukkig kunnen we keuzes maken.
Heb ook een vm met open wielkasten. Goed voor bewegen en spierbehoud. Maar echt snel is anders. Voor tweewielers is mijn voorkeur staal of carbon frame, tenminste een 559 achterwiel, wielbasis tenminste 120 cm. De Nazca Fuego L met een wielbasis van 127 cm, zithoogte van 35 cm en een zithoek van 25 graden rijdt als een trein. De M5 Blue Glide bijna net zo snel.
Ik kijk uit naar het programma Sportlab Sedoc met Jetze Plat.
Hoekie,
Over houding geschreven. Wat is het verschil in houding tussen in mijn Alleweder en en op mijn toerfiets. Tussen mijn Fuego en mijn stadsfiets. Bijna nul, nul. Bijna dezelfde heuphoek. Lig in het ene geval luier achterover.
Heb ook een vm met open wielkasten. Goed voor bewegen en spierbehoud. Maar echt snel is anders. Voor tweewielers is mijn voorkeur staal of carbon frame, tenminste een 559 achterwiel, wielbasis tenminste 120 cm. De Nazca Fuego L met een wielbasis van 127 cm, zithoogte van 35 cm en een zithoek van 25 graden rijdt als een trein. De M5 Blue Glide bijna net zo snel.
Ik kijk uit naar het programma Sportlab Sedoc met Jetze Plat.
Hoekie,
Over houding geschreven. Wat is het verschil in houding tussen in mijn Alleweder en en op mijn toerfiets. Tussen mijn Fuego en mijn stadsfiets. Bijna nul, nul. Bijna dezelfde heuphoek. Lig in het ene geval luier achterover.