Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Snoek gaat goed.
#30
(13-Jun-2021, 11:17 PM)Zwaluw schreef:
(03-Jun-2021, 11:31 AM)Tilma800 schreef: Vorige week net no. 50 besteld...
Ik zal nog wat vragen hebben over alle optionele zaken die gekozen kunnen worden...

Ze hebben nu een 2e proto die iets ruimer is. Door het nieuwe achterscherm kan het stoeltje iets lager waardoor de schouders de rand niet meer raken en de ruimte tussen de voorkuipen is ook iets breder geworden. Ik paste daar in elk geval veel beter in dan in de originele proto.

Kun je voor ons beeld aangeven wat jouw afmetingen zijn?

Ik ben zelf 1,78m <80kg op moment van passen. Verdere maatvoering van mijzelf weet ik niet.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 20-Mar-2021, 06:49 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 07:16 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 20-Mar-2021, 08:50 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Coen__ - 24-Mar-2021, 03:07 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 24-Mar-2021, 04:29 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 20-Mar-2021, 09:52 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 20-Mar-2021, 11:06 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door ZoefZoef - 20-Mar-2021, 11:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 09:45 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 01:23 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Jeroen S - 21-Mar-2021, 12:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 02:20 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 21-Mar-2021, 03:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 03:25 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 21-Mar-2021, 03:39 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Arjen Hoogcarspel - 05-Apr-2021, 12:05 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 21-Mar-2021, 04:59 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 21-Mar-2021, 08:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door PietV* - 22-Mar-2021, 11:14 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 12:45 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Hoekie - 22-Mar-2021, 04:54 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door 365cycle - 22-Mar-2021, 06:12 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Peter de Rond - 05-Apr-2021, 01:55 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Wim -de roetsende - 05-Apr-2021, 05:15 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Roef Veerman - 06-Apr-2021, 06:01 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Willeke_IGKT - 07-Apr-2021, 07:19 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 03-Jun-2021, 11:31 AM
RE: De Snoek gaat goed. - door Zwaluw - 13-Jun-2021, 11:17 PM
RE: De Snoek gaat goed. - door Tilma800 - 30-Jun-2021, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM