Volgens opgave is de zithoek van de Challenge Fujin SL1 23 of 26 graden. Tenzij later aangepast.
http://www.challengebikes.com/fujinsl_detail.php
Die van de Fujin SL 2 is 23 tot 30 graden http://www.challengebikes.com/fujinsl2_detail.php
Mooie zithoek dat wel. Maar alle beetjes helpen, vooral bij hoge snelheden.
Maar ook voor de Fujin zal een staartpunt veel winst opleveren. Zo is er ook voor de Sinner Mango een aerostaartstuk te koop. Voor een goede stroomlijn is de druppelvorm de meest ideale, waarbij de breedte/lengte verhouding 1:4 tot 1:5 is. Maar alles heeft een keerzijde. Gewicht en zijwindgevoeligheid.
http://www.challengebikes.com/fujinsl_detail.php
Die van de Fujin SL 2 is 23 tot 30 graden http://www.challengebikes.com/fujinsl2_detail.php
Mooie zithoek dat wel. Maar alle beetjes helpen, vooral bij hoge snelheden.
Maar ook voor de Fujin zal een staartpunt veel winst opleveren. Zo is er ook voor de Sinner Mango een aerostaartstuk te koop. Voor een goede stroomlijn is de druppelvorm de meest ideale, waarbij de breedte/lengte verhouding 1:4 tot 1:5 is. Maar alles heeft een keerzijde. Gewicht en zijwindgevoeligheid.