22-Sep-2021, 10:56 AM
(22-Sep-2021, 09:16 AM)ThijsR schreef: Gister kwam ik erachter dat 14.4v niet het maximum is van mijn accupack, maar het minimum Gelukkig zat er nog net genoeg sap in om hier en daar een richtingaanwijzertje te gebruiken. De accu ligt nu lekker naast me bij te komen aan het infuus.Daar kan ik nog wat over zeggen - het is een 4S LiIon-accu, en per cel moet je niet lager komen dan zo'n 3,3V (voorzichtig gerekend). Ik heb hem meestal opgeladen als hij rond de 13,5V lag. Ook toont het metertje in de "aansluitkast" onder het zitje (heb je hopelijk al gevonden) gelukkig eerder 0,2V teveel aan.
(22-Sep-2021, 10:29 AM)Bacchus schreef: Dat valt toch wel mee? Het scheelt maar 35%, dat moet je ruim in je cassette hebben.Dat is inderdaad de bedoeling geweest - ik had als combinatie 26-39-53 voor met 13-26 (10x) achter met als idee kleine schakelstappen achter te hebben, maar inderdaad meerdere versnellingen door te moeten schakelen als ik voor wissel. Voor mij persoonlijk werkt dat fijn. Hier kun je zien hoe deze versnellingen vallen.
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75