Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid
#60
Wat is de kleur van een auto? De een zegt groen, de ander meer bruin. Wat is beige? Beige is geen RAL kleur, maar beige komt wel voor in de grijstinten.
https://www.ralkleuren.com/ral-classic/
RAL spreekt over kleurtinten. Loop de kleurtinten maar een door en je staat versteld welke tinten onder een bepaalde kleur vallen. Zo ook met de geregistreerde kleuren van personenauto's.

De heldere kleuren zijn het beste zichtbaar, maar ook besmettelijk voor vuil.
Antwoord }
Bedankt door: berth9999


Berichten in dit topic
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 28-Nov-2021, 11:35 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 29-Nov-2021, 12:42 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 29-Nov-2021, 02:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 10:22 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 11:40 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 11:49 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 12:42 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 01:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 02:22 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 03:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 29-Nov-2021, 03:32 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 29-Nov-2021, 04:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 04:21 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 04:58 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 29-Nov-2021, 06:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 29-Nov-2021, 08:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 03:03 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 30-Nov-2021, 09:05 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 10:54 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 12:23 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 12:43 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 01:09 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 03:40 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 03:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 10:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 30-Nov-2021, 11:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 02-Dec-2021, 09:31 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 10:11 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 10:20 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:02 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 12:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 01:17 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 04:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door emgaron - 02-Dec-2021, 06:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:30 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 02-Dec-2021, 01:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 02:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 03:48 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 08:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Piet K - 02-Dec-2021, 09:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 10:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 03-Dec-2021, 10:33 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 11:51 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Theo Mol - 03-Dec-2021, 10:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 03-Dec-2021, 12:20 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 03-Dec-2021, 05:33 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 03-Dec-2021, 08:28 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 03-Dec-2021, 11:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Marnix - 04-Dec-2021, 10:39 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 01:54 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 02:24 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 02:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 13-Jan-2022, 03:08 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 13-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 07:44 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 25-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 25-Jan-2022, 07:38 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 26-Jan-2022, 01:16 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 26-Jan-2022, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GerDilven - 13-Feb-2022, 11:29 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 13-Feb-2022, 03:11 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roefie - 30-Apr-2022, 09:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 30-Apr-2022, 09:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM