20-Feb-2022, 02:47 PM
(20-Feb-2022, 02:06 PM)pietandringa schreef:Men moet zich afvragen wat 40 km per uur aan voordeel brengt, ten opzichte van 25/ 30 km per uur, hoeveel eerder kom ik aan bij een woon /werk ritje van zeg 25 / 30 km, een mogelijkheid zou zijn een werknemer die met een 25 km voertuig komt aanrijden, korter te laten werken, en dat wettelijk te regelen, een werkgever heeft ook voordeel dat hij minder hoeft te investeren in een parkeerplaats, wanneer zijn personeel met een kleiner voertuig of fiets komt.(20-Feb-2022, 01:47 PM)Bart Verbeek schreef:(19-Feb-2022, 11:17 PM)pietandringa schreef: De podbike? www.podbike.com
Heb ik ook wel aan gedacht. Nadeel max 25 km per uur. Geen idee of je nog wat ziet als het regent. Lijkt me meer iets voor in de stad.
De podbike heeft optioneel een ruitenwisser:
https://www.youtube.com/watch?v=PmEy8EsiELM
Een velomobiel met ondersteuning tot 45 km per uur gaat lastig worden in Nederland vanwege de regelgeving.
Hier een oude blog over een Sunrider met ondersteuning tot 45 km: http://kees-rookus.blogspot.com