22-Feb-2022, 11:13 AM
(22-Feb-2022, 09:58 AM)berth9999 schreef:
Ik bedoelde eigenlijk ook dat ze denk ik meer bij ICB zouden passen qua aanbod. Ik vroeg me ook af of het aantal verkochte DF's minder zouden worden vanwege nieuw Daniel Fennn aanbod, maar de al jaren stabiel zijnde DF verkoop aantallen die ik ook voor 2021 weer zie op de ICB site geven me geen gelijk.
Een DF is een paar duizend euro goedkoper, maar niet een paar duizend euro minder goed.
(22-Feb-2022, 10:10 AM)pietandringa schreef: Ik kijk alleen naar de orders in Nederland en heb mij beperkt tot de Snoek en DF, aangezien ik deze vooral als concurrenten van de Fenn velomobielen zie. De QuattroVelo in mindere mate denk ik. Dus 1 Snoek besteld in Nederland en 3 DF's besteld in Nederland. De orderlijst van Velomobiel is behoorlijk inderdaad, maar bestellingen binnen Nederland zijn er niet veel. De orderlijst van ICB mag wel iets groter, hoewel de Milans er niet op staan.De DF is lang niet zo complex om te maken als bijvoorbeeld een QuattroVelo. Als ik het me goed herinner bestaat de QuattroVelo uit 20 te verlijmen stukken en de DF uit 7. Als gevolg daarvan is de orderlijst ook korter.
(22-Feb-2022, 09:58 AM)berth9999 schreef: Ik denk dat ICB wel minder DF's verkoopt vanwege het Daniël Fenn aanbod. De Milan kan dat gat opvullen, maar mag wel meer gepromoot wordenIn het buitenland misschien. In Nederland was zowel de Milan als de Alpha 7 t/m vorig jaar nogal onderbelicht.