23-Feb-2022, 12:00 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Feb-2022, 12:38 PM door Roepers.)
Opvallend dat een aantal van deze weerbestendige velo-eleccars open zijkanten hebben. Ik heb nu zoveel wind meegemaakt de laatste tijd dat ik denk dat regen met wind van opzij er zo doorheen waait. Opvallend zijn de lage prijzen van een aantal van voertuigen. Ver beneden die van velomobiel. Ik denk dat de podbike Fricar niet duurder gaat uitvallen dan een velomobiel en dat is toch opmerkelijk.
Bij de Podride is nog steeds niet duidelijk wat de prijs zal zijn. Wat blijkt: ze zijn bezig met een redesign en willen hem vanaf dag 1 ook als 2-zitter afleveren. Ik hoop dat hij zo schattig blijft. Ik hou wel wat van dit soort designs, maar ik denk dat er een heel aantal mensen er niet dood in gevonden wil worden. Dus of het nu zo'n goede variant voor de ouderen zal zijn?
Groet,
Marco
Bij de Podride is nog steeds niet duidelijk wat de prijs zal zijn. Wat blijkt: ze zijn bezig met een redesign en willen hem vanaf dag 1 ook als 2-zitter afleveren. Ik hoop dat hij zo schattig blijft. Ik hou wel wat van dit soort designs, maar ik denk dat er een heel aantal mensen er niet dood in gevonden wil worden. Dus of het nu zo'n goede variant voor de ouderen zal zijn?
Groet,
Marco