01-Mar-2022, 10:45 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Mar-2022, 10:49 PM door 365cycle.)
(01-Mar-2022, 10:07 PM)pietandringa schreef: Dat loopt wel hard op zo. En het kan gevolgen hebben voor de orderlijst van Velomobileworld in Roemenië. Al die prijsstijgingen zonder looncompensatie, ergens gaan er klappen vallen.Logisch. Aan de andere kant: De benzine wordt sneller duurder, en een Milan van €11500 is (zonder met restwaarden te rekenen!) nog even duur als een tweedehands auto van €3500 + 2 jaar verzekering+motorrijtuigenbelasting (€1000), onderhoud (€2000) en voor 50.000 km benzine (€6000 bij 1:18). Met de huidige occasionprijzen is een tweedehands auto van dat bedrag na 2 jaar ook zo'n beetje afgeschreven, tenzij je zelf handig bent.
En dan komt het sportschoolabonnement er nog bij
PS: Ja, ik ben er behoorlijk van overtuigd dat minimaal 50% van de niet-gepensioneerde volwassenen binnen Nederland gemiddeld 70 km per dag zou kunnen fietsen. In de Randstad is het verlies aan tijd dan ook nog zeer beperkt..