18-Mar-2022, 05:17 PM
Nu ik aan mijn conditie wil gaan werken, zoek ik naar doelen om eropuit te gaan. Zo heb ik maar weer eens een geocaching premium abonnement genomen. Ik heb een Garmin Edge 530 besteld om mijn fietstochten te kunnen organiseren. En ik las op waarneming.nl dat je systematisch de kilometerhokken van 5x5 kilometer kunt bezoeken en van waarnemingen kunt voorzien. Een soort vakken vullen dus. Dat laat zich goed combineren met vogelen.
Nu spraken we laatst over vakken vullen op het forum, maar dat kan ik niet meer terugvinden. Het ging over een app die je kon gebruiken naast Strava om vakken van een mijl bij een mijl te vullen. Weet iemand nog wat die app is?
En weet iemand nog andere doelen die helpen eropuit te gaan?
Nu spraken we laatst over vakken vullen op het forum, maar dat kan ik niet meer terugvinden. Het ging over een app die je kon gebruiken naast Strava om vakken van een mijl bij een mijl te vullen. Weet iemand nog wat die app is?
En weet iemand nog andere doelen die helpen eropuit te gaan?
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan