(19-Mar-2022, 01:40 PM)365cycle schreef: Ik pauzeer eigenlijk zelden. Eet en drink rijdend. Maar nee, ik plas niet in m'n bidon Transpireer altijd snel en hoef mede daardoor denk ik niet vaak een plaspauze in te lassen. Een drinkzak of fles met slang is trouwens wel een aanrader, heb je voor een paar tientjes bij Decathlon. Helpt mij omdat ik m'n drinkmomenten niet meer zo tactisch hoef te kiezen, maar gewoon direct kan drinken als m'n lijf dat nodig vindt.
Apart. Ik moet juist veel vaker pissen als ik met de velomobiel rijdt, in ieder geval meer per tijdseenheid. Ik weet van de vaste routes alle trafohuisjes te vinden zeg maar
Google Maps kan naar mijn ervaring ook niet zo goed overweg met "verplichte fietspaden" en rotondes enzo. Bijna alle routes van / naar familie van mij gaat fout. Bij de een ligt er een viaduct waar Google Maps denkt dat er een meter van ontbreekt... bij een ander denkt 'ie dat de brandgangen van 5 tegels breed fietspaden zijn en direct bij mij in de buurt wil hij nooit uit zichzelf een cruciaal doorsteekje gebruiken.