Interessant idee. Niet helemaal voor de hand liggend om als ervaren ligger in te schatten. Een enigszins hoge en verticale zit is zeker laagdrempelig. Ketting- of crankoverlap is zeker gemeen. Een vast bovenstuur zal iets meer vertrouwen geven dan een klap- of onderstuur. Daartussen zit een hoop persoonlijke voorkeur.
Zelf vond ik (chronologisch) de Greenmachine maar niets, zenuwachtig, de Max 24" wat gemoedelijker, de CHR 26"/28" lang niet verkeerd maar met de ketting naast het voorwiel niet voor tere zieltjes, de Gaucho High Racer 28" vriendelijk mits je lange benen hebt en de M-racer 28" bepaald compromis-arm.
Ik zou eigenlijk nog wel benieuwd zijn naar iets als een M5 26/26 high bar of Shockproof 559 of een Seiran van die orde.
Zelf vond ik (chronologisch) de Greenmachine maar niets, zenuwachtig, de Max 24" wat gemoedelijker, de CHR 26"/28" lang niet verkeerd maar met de ketting naast het voorwiel niet voor tere zieltjes, de Gaucho High Racer 28" vriendelijk mits je lange benen hebt en de M-racer 28" bepaald compromis-arm.
Ik zou eigenlijk nog wel benieuwd zijn naar iets als een M5 26/26 high bar of Shockproof 559 of een Seiran van die orde.