Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Open tweewielers en stabiliteit
#12
Mja, met losse handen fietsen vind ik niet zo'n goed idee sinds ik handremmen heb, dus zie ik dit niet echt als een plus/minpunt Smile

Ondanks dat ik zo'n beetje op alles wegfiets wat meer dan 1 wiel heeft, duurde het wel een tijdje voordat ik mezelf ook zeker voelde op een ligfiets.
Onzekerheid uit zich vooral in bochten. (Sturen, leunen, en trappen tegelijk zijn best wel veel dingen dan)

Nu ben ik begonnen op een Speedliner Streetlegal met onderstuur, en dat lijkt me een makkelijkere fiets om op te beginnen dan een M5 559, dus reken op een tijdje oefenen voordat alles vanzelf gaat
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Open tweewielers en stabiliteit - door Roepers - 04-Apr-2022, 08:37 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door ThijsR - 04-Apr-2022, 09:21 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Bacchus - 04-Apr-2022, 09:29 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Willeke_IGKT - 04-Apr-2022, 09:30 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Fietsbennie - 04-Apr-2022, 09:46 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door ThijsR - 05-Apr-2022, 07:30 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door De tovenaar - 05-Apr-2022, 10:16 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Frutsel - 05-Apr-2022, 11:42 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door 365cycle - 05-Apr-2022, 12:23 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door berth9999 - 06-Apr-2022, 11:00 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door emgaron - 06-Apr-2022, 11:10 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door 365cycle - 06-Apr-2022, 11:36 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Frutsel - 06-Apr-2022, 11:08 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Bacchus - 06-Apr-2022, 11:25 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door berth9999 - 06-Apr-2022, 11:30 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Lig-hen - 06-Apr-2022, 02:10 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Frutsel - 06-Apr-2022, 12:14 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Jeroen S - 06-Apr-2022, 08:54 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door De tovenaar - 06-Apr-2022, 09:12 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door PietV* - 06-Apr-2022, 10:09 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Victor - 07-Apr-2022, 08:11 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Victorrinia - 18-May-2022, 09:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM