24-Apr-2022, 11:00 PM
Marco heeft getracht het forum te vrijwaren van discussies, die rustig beginnen maar gaande weg ontaarden in ruzie-achtige “welles/nietes” berichten. Hierin staat Piet vaak aan de ene en een aantal forumleden aan de andere zijde. Ik zou niet graag in de schoenen staan van de Moderator die deze gesprekken de laatste tijd te vaak moet bijsturen. Ik heb ze ook bewust niet meer gevolgd op het moment dat de toon zich verscherpte. Dergelijke discussies kunnen ontaarden en dat is een aantal keer ook gebeurd. Terecht dat Marco dan ingrijpt om herhaling te voorkomen. Als hij dat doet vanuit zijn rol, moet dat niet ter discussie staan. Voor hem is het bepalen van het moment al ingewikkeld genoeg, lijkt mij. Dat hij zijn conclusies trekt, is spijtig voor het forum en dus voor ons allemaal. Ik hoop dat een gesprek via PB’s tussen Wim en Marco een oplossing kan bieden.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)