Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Open tweewielers en stabiliteit
#23
Een andere Victor...

Mijn ervaring met M5:
-ShockProof 406 en 559
-Lowracer (CrMo)

Gezien mijn lengte (195) schuif ik de neusbuis flink naar voren.
Note: Ik vind de buizen niet ècht dik.
Als ik ze naar buiten heb geschoven op de juiste lengte, en ik ga een stukje fietsen waarbij ik flink aanzet, dan zie ik de neusbuis t.o.v. de fiets flink naar links en rechts bewegen.
Denk dat de framebuizen van de genoemde M5 fietsen, wanneer ze verder worden uit gechoven, verhoudingsgewijs t.o.v. de lengte van het frame te dun zijn.

Daar heb ik op de Challenge Furai veel minder last van.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT , berth9999


Berichten in dit topic
Open tweewielers en stabiliteit - door Roepers - 04-Apr-2022, 08:37 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door ThijsR - 04-Apr-2022, 09:21 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Bacchus - 04-Apr-2022, 09:29 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Willeke_IGKT - 04-Apr-2022, 09:30 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Fietsbennie - 04-Apr-2022, 09:46 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door ThijsR - 05-Apr-2022, 07:30 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door De tovenaar - 05-Apr-2022, 10:16 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Frutsel - 05-Apr-2022, 11:42 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door 365cycle - 05-Apr-2022, 12:23 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door berth9999 - 06-Apr-2022, 11:00 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door emgaron - 06-Apr-2022, 11:10 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door 365cycle - 06-Apr-2022, 11:36 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Frutsel - 06-Apr-2022, 11:08 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Bacchus - 06-Apr-2022, 11:25 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door berth9999 - 06-Apr-2022, 11:30 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Lig-hen - 06-Apr-2022, 02:10 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Frutsel - 06-Apr-2022, 12:14 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Jeroen S - 06-Apr-2022, 08:54 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door De tovenaar - 06-Apr-2022, 09:12 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door PietV* - 06-Apr-2022, 10:09 PM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Victor - 07-Apr-2022, 08:11 AM
RE: Open tweewielers en stabiliteit - door Victorrinia - 18-May-2022, 09:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM