Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar verheug jij je op?
#6
(22-May-2022, 03:02 PM)Bart Verbeek schreef: Ik verheug me op de levering van mijn velomobiel, eind juni. Ik ben iedere dag aan het opdrukken tussen twee stoelen, want als ik niet uit mijn velomobiel kan komen staat dat ook weer zo suf voor de buren.

Nog maar een maandje wachten Bart. Je hebt mazzel dat de tijd vliegt  Wink
Blijf drukken, je gaat iets fantastisch tegemoet  Smile
En anders kun je een papegaai overwegen Cry Wink
Als ik na een tocht niet al te elegant van mijn fiets strompel, roep ik om een tillift Wink

Voor mijn Bargerveen ritje ben ik vanochtend langs het Oranjekanaal van noord naar zuid door Emmen gekomen.
Er zitten een aantal onoverzichtelijke kruispunten en bochten in dat pad, maar de bijna mystieke sfeer langs dat kanaal maakt het ruimschoots goed. Het is daar prachtig.
Het kanaal gevolgd tot in Klazinaveen, en later aan de noordkant het Bargerveen op.
Het gebied is 2.100 ha groot, beslist de moeite waard, en de kwaliteit van de fietspaden is werkelijk fantastisch.
Het was er druk met wandelaars en fietsers, én ik kwam in een grote kudde mekkerende wolbalen op pootjes terecht. Erg leuk om te zien hoe de honden de kudde in t gareel houden.
Aan de zuidkant van t Bargerveen mijn boterhammen opgegeten, terwijl de muggen mij verorberen. Dat heeft me een paar jeukende souvenirs opgeleverd.
Op de terugweg door Klazinaveen en Nieuw Dordrecht gegaan, en dwars door Emmen gekomen. Ik ben geen stadsfietser. Totaal 73 km.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 21-May-2022, 07:46 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Fietsbennie - 21-May-2022, 10:06 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lopopodium - 21-May-2022, 10:47 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door De tovenaar - 21-May-2022, 10:54 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Bart Verbeek - 22-May-2022, 03:02 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 22-May-2022, 04:48 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Bacchus - 23-May-2022, 09:32 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door 365cycle - 23-May-2022, 10:39 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door ZoefZoef - 23-May-2022, 03:42 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 23-May-2022, 04:06 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Bacchus - 23-May-2022, 04:54 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door de Boer - 23-May-2022, 09:01 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 27-May-2022, 02:13 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 23-Aug-2022, 02:15 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Fietsbennie - 23-Aug-2022, 02:25 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 25-Aug-2022, 04:06 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Fietsbennie - 25-Aug-2022, 09:18 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 26-Aug-2022, 09:15 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door Wim -de roetsende - 26-Aug-2022, 09:51 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door vdbeemd - 26-Aug-2022, 12:03 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Wim -de roetsende - 26-Aug-2022, 12:29 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 26-Aug-2022, 06:35 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 11-Nov-2022, 08:57 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM