Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aanhang karretje voor ice trike
#1
Dag ,
Sinds december afgelopen jaar, na een langdurig aanvraag traject bij de WMO, mag ik me de gelukkige eigenaar noemen van een ice adventure HD. Het heeft me een flinke tijd gekost om me de fiets helemaal eigen te maken en inmiddels ben ik volledig íntune' met mijn fiets. Tot nu toe rijd ik vooral bekende routes van en naar plekken en of mensen die ik ken. Nu ik helemaal gewend ben aan het fietsen op mijn Ice en ik inmiddels ook wat beter kan omgaan met mijn schade en het nieuwe leven dat dat met zich meebrengt, begin ik uit te kijken naar ritten/tochten buiten mijn comfortzone. Ik wil deze zomer gebruik maken om uit te zoeken hoe ver ik kan fietsen en of ik ook ermee op vakantie kan gaan. Allereerst in en om mijn eigen omgeving. misschien volgend jaar verder het land en of buitenland in. Mijn vraag is het volgende : Weet iemand op dit forum ook wat een goede aanhangkar is voor de ice trike of is het slimmer om met tassen op de bagagedrager spullen mee te nemen ?
Ik heb zo een romantisch idee bij een aanhangwagentje. tentje erin, gasstelletje. Een mini mini huisje achter mijn vliegdekschip, Lijkt me zo leuk !
Hoop dat er mensen zijn die me verder kunnen helpen en of tips kunnen geven.
Alvast dank en groet. Maimoto
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 04-Jul-2022, 10:33 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 04-Jul-2022, 11:59 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 05-Jul-2022, 08:58 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Willeke_IGKT - 05-Jul-2022, 12:18 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 05-Jul-2022, 02:40 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 05-Jul-2022, 02:52 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 05-Jul-2022, 08:08 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 05-Jul-2022, 09:22 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Willeke_IGKT - 05-Jul-2022, 09:37 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Frutsel - 05-Jul-2022, 11:44 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Roepers - 05-Jul-2022, 12:08 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Bacchus - 06-Jul-2022, 09:14 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 07-Jul-2022, 03:17 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Roepers - 07-Jul-2022, 03:44 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 07-Jul-2022, 04:38 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Joostp - 14-Oct-2022, 08:19 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door PietV* - 14-Oct-2022, 11:38 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 15-Oct-2022, 12:42 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 15-Oct-2022, 11:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM