Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aanhang karretje voor ice trike
#8
(05-Jul-2022, 02:40 PM)365cycle schreef:
(05-Jul-2022, 12:18 PM)Willeke_IGKT schreef: Niet mijn antwoord maar ik ben het er wel mee eens.
Dank je, 365Cycle!  Tongue

Ooh jee, excuses voor de verwarring.
Ik heb niet zo goed in de gaten hoe ik naar degene die een bericht heeft geschreven antwoord..Is voor mij niet duidelijk op dit forum hoe dat te doen.excuses en dank dat je dit bericht naar Willeke door hebt gestuurd.
groet,maimoto

(05-Jul-2022, 12:08 PM)Roepers schreef: Ik vond hier een video van een ICE-trike met een Burley trailer:

Volgens mij is het de Nomad. Deze is nog steeds leverbaar.

Ik heb wel geen trike (gehad), maar met mijn tweewielligfietsen wel op fietsvakantie geweest met mijn kinderen in de fietskar -Burley Solo en Burley d'Lite (hier een link naar de d'Lite van tegenwoordig die er heel anders uitziet)- en Hase Trets aanhangfiets. 

Het hoeft niet te gaan om acceleratie en een acceptabele gemiddelde snelheid. Gewoon relaxed. Grammen jagen is overbodig. De fiets is een pakezel en het is een leuk om met een combinatie op weg te zijn. De dagelijks afstand wordt overzichtelijk gehouden. Dat is ook een fietsvakantieconcept.  


Groet,

Marco
 Dag Marco,

dank voor je antwoord. Wat een leuk filmpje .Ik ben helemaal overstag , Ik wil een burley......
op marktplaats staat er eentje te koop, welliswaar van half Maart .Ik hoop dat ie er nog is en dat ik het kan uitproberen.
dank en groet,
Maimoto
Antwoord }
Bedankt door: berth9999 , Willeke_IGKT , Roepers , 365cycle


Berichten in dit topic
aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 04-Jul-2022, 10:33 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 04-Jul-2022, 11:59 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 05-Jul-2022, 08:58 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Willeke_IGKT - 05-Jul-2022, 12:18 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 05-Jul-2022, 02:40 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 05-Jul-2022, 02:52 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 05-Jul-2022, 08:08 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 05-Jul-2022, 09:22 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Willeke_IGKT - 05-Jul-2022, 09:37 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Frutsel - 05-Jul-2022, 11:44 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Roepers - 05-Jul-2022, 12:08 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Bacchus - 06-Jul-2022, 09:14 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 07-Jul-2022, 03:17 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Roepers - 07-Jul-2022, 03:44 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 07-Jul-2022, 04:38 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door Joostp - 14-Oct-2022, 08:19 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door PietV* - 14-Oct-2022, 11:38 PM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door 365cycle - 15-Oct-2022, 12:42 AM
RE: aanhang karretje voor ice trike - door maimoto - 15-Oct-2022, 11:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM