06-Jul-2022, 06:18 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Jul-2022, 06:28 AM door Wim -de roetsende.)
(05-Jul-2022, 09:43 PM)365cycle schreef:(05-Jul-2022, 09:08 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat dacht ik ook. Daarom was ik ook erg verbaasd dat Peter de Rond de Alpha7 trager vindt dan de Quest.Verder: Op basis van hoeveel ervaring met de A7 zei heer Ovaal dat? >> de Quest kent hij volgens mij ongeveer even goed als z'n vrouw
Hij heeft een A7.
Citaat:365cycle schreef: Nee, daar is niets veranderd... ik heb namelijk geen Mk4, maar een Mk6 (Sept. 2020). De SL is een Mk5 (Dec. 2019).
De verschillen tussen de MK 4, 5 en 6 zijn erg klein.
De MK7 is echt opnieuw ontworpen.
Er zijn bijna een A4-tje aan wijzigingen aangebracht.
Mijn MK7 heeft ook nog een extra versteviging naar de top van de body.
En de MK7 heeft dezelfde achterbrug en -vering als de DF.
Waar kom jouw overtuiging over de zwakte van de aandrijving van de MK7 vandaan?
Toch nog even over banden. Net als iedere fiets is ook iedere band een compromis.
Ik heb een hekel aan lek rijden en rijd dus niet op de allersnelste/-dunste banden.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler