06-Jul-2022, 11:14 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-Jul-2022, 11:16 AM door 365cycle.)
(06-Jul-2022, 10:48 AM)berth9999 schreef: HenningT over de Bulk Hij heeft er echt in gereden. Ik ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.De releaseparty was bij hem, ik kon er helaas niet bij zijn. Moest even wennen aan de snuit (zie onder voor de associatie die in de RR-app al gemaakt werd ), maar ben toch ook wel benieuwd. Henning past er dus blijkbaar in en is ongeveer even fors als ik, da's best interessant.
(06-Jul-2022, 10:48 AM)berth9999 schreef: Die er denk ik wel voor zorgt dat het achterwiel stijver in de fiets zit. De wielkast kan niet meer heen en weer.Daar zou ik het geheel mee eens zijn als het achterwiel hoog aan de wielkast vast zat. Het zit echter aan de achterbrug, die rechts in de flank vastgelamineerd is en in het midden samen met de wielkast op de bodem staat, vlak achter de stoelsteun en de verstevigingsrib.
(06-Jul-2022, 10:48 AM)berth9999 schreef: Helaas geen optie voor de GT.
Volgens wie? Ik heb het er o.a. met Jens en met Henning over gehad om deze achteraf in te bouwen in mijn GT, de link naar velomobile world maakt ook geen uitzondering tussen SL/GT, en ook in de configurator van Henning komt deze gewoon voor:
Verder zie ik geen technische beperking om deze versteviging in de GT in te bouwen, en juist in de GT zitten grotere en zwaardere rijders die over het algemeen ook meer kracht leveren.
Ik ga overigens even een verzoekje indienen om deze berichten af te splitsen, want we gaan nu wel heel erg offtopic *oops*