Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar verheug jij je op?
#18
@ Fietsbennie
Verstilde en kostbare momenten, als je één wordt met de omgeving. Ik heb dat vooral bij weinig wind en wat lager staande zon, en zou dan zo'n ervaring in een foto willen vatten, en mee naar huis nemen. En dat loopt vaak op een teleurstelling uit, is ook mijn ervaring. Dat maakt de momenten misschien des te kostbaarder. Smile

Er zijn nog wel wat aandachtspunten die mij meer fietsplezier kunnen opleveren. Eén daarvan zijn de routes, onderweg minder afhankelijk zijn van knooppunten. Maar als ik n beetje doorfiets, dan ken ik binnen n paar jaren alle paadjes in een straal van 50km rond mijn huis ook wel.
Een tweede aandachtspunt is waarschijnlijk voeding. Ik heb deze keer onderweg bewust meer gegeten, en kon de tocht prima volhouden, had nog wel verder gekund.
Maar de dag na zo'n langere tocht heb ik steeds geen energie. Ik zal me nog eens in dat onderwerp vastbijten, en o.a. het forum daarover afgrazen. Zag daar eerder al veel nuttige info over langskomen.

Leuk Fietsbennie, in jouw "Bourtange-route" zit voor mij herkenning voor 2 fietstochten.
Ik heb respect voor de hoeveelheid kilometers die jij, en anderen afleggen.
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 21-May-2022, 07:46 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Fietsbennie - 21-May-2022, 10:06 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lopopodium - 21-May-2022, 10:47 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door De tovenaar - 21-May-2022, 10:54 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Bart Verbeek - 22-May-2022, 03:02 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 22-May-2022, 04:48 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Bacchus - 23-May-2022, 09:32 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door 365cycle - 23-May-2022, 10:39 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door ZoefZoef - 23-May-2022, 03:42 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 23-May-2022, 04:06 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Bacchus - 23-May-2022, 04:54 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door de Boer - 23-May-2022, 09:01 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 27-May-2022, 02:13 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 23-Aug-2022, 02:15 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Fietsbennie - 23-Aug-2022, 02:25 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 25-Aug-2022, 04:06 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Fietsbennie - 25-Aug-2022, 09:18 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 26-Aug-2022, 09:15 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door Wim -de roetsende - 26-Aug-2022, 09:51 AM
RE: Waar verheug jij je op? - door vdbeemd - 26-Aug-2022, 12:03 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Wim -de roetsende - 26-Aug-2022, 12:29 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 26-Aug-2022, 06:35 PM
RE: Waar verheug jij je op? - door Lig-hen - 11-Nov-2022, 08:57 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM