Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plaatsnamen (en aanverwanten.)
#8
(01-Sep-2022, 11:33 PM)Lopopodium schreef: Volgens mij heb je in Zeeland vlak bij elkaar twee Vrouwenpolders.
Tussen Aalten en Dinxperlo heb je een De Heurne en een Heurne op tien kilometer van elkaar.
Je hebt in Zeeland ook Nieuwerkerke en Nieuwerkerk, met daar tussenin Kerkwerve en Kapelle. Dicht bij Nieuwerkerk ligt uiteraard ook Ouwerkerk, alle vijf die plaatsjes liggen op Schouwen-Duiveland. Steek je dan de Zeelandbrug en de Zandkreekdam over, dan kom je in Goes (Zuid-Beveland). Daar ga je linksaf, en de eerstvolgende redelijk grote plaats die je dan tegenkomt heet... Kapelle Big Grin Iets zegt me dat ze hier wel van kerken houden. Over die laatste plaats heeft ooit iemand vol passie een lied geschreven.



Ik vind dit soort dingen echt prachtig. Enjoy Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Frutsel - 01-Sep-2022, 12:36 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door 365cycle - 02-Sep-2022, 07:13 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 02-Sep-2022, 08:01 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Fietsbennie - 02-Sep-2022, 09:42 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bacchus - 02-Sep-2022, 11:42 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 03-Sep-2022, 12:07 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Lopopodium - 03-Sep-2022, 12:19 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door 365cycle - 03-Sep-2022, 09:56 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Jeroen S - 03-Sep-2022, 10:35 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Fietsbennie - 03-Sep-2022, 12:16 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bacchus - 03-Sep-2022, 04:09 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Fietsbennie - 03-Sep-2022, 04:35 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 03-Sep-2022, 05:01 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 03-Sep-2022, 04:58 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Roepers - 03-Sep-2022, 07:11 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Fietsbennie - 03-Sep-2022, 07:39 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 03-Sep-2022, 07:43 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Roepers - 03-Sep-2022, 07:51 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 03-Sep-2022, 07:51 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 03-Sep-2022, 08:36 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Willeke_IGKT - 03-Sep-2022, 08:44 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 03-Sep-2022, 10:08 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Victor - 03-Sep-2022, 08:54 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door 365cycle - 03-Sep-2022, 09:01 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 03-Sep-2022, 10:43 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Frutsel - 03-Sep-2022, 10:56 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Fietsbennie - 03-Sep-2022, 11:28 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Lopopodium - 03-Sep-2022, 11:11 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 04-Sep-2022, 02:36 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door 365cycle - 04-Sep-2022, 12:59 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 04-Sep-2022, 08:17 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 04-Sep-2022, 09:47 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 04-Sep-2022, 11:08 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door 365cycle - 04-Sep-2022, 08:01 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Roepers - 04-Sep-2022, 11:15 AM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 04-Sep-2022, 08:25 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Willeke_IGKT - 04-Sep-2022, 08:41 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Bart Verbeek - 04-Sep-2022, 08:45 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door gideon - 04-Sep-2022, 08:57 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Fietsbennie - 04-Sep-2022, 08:39 PM
RE: Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door 365cycle - 04-Sep-2022, 08:45 PM
RE: Medeliggers onderweg - door 365cycle - 01-Sep-2022, 12:59 AM
RE: Medeliggers onderweg - door Wim -de roetsende - 01-Sep-2022, 07:27 PM
RE: Medeliggers onderweg - door PietV* - 01-Sep-2022, 09:04 PM
RE: Medeliggers onderweg - door Willeke_IGKT - 01-Sep-2022, 09:09 PM
RE: Medeliggers onderweg - door Fietsbennie - 01-Sep-2022, 09:52 PM
RE: Medeliggers onderweg - door Lopopodium - 01-Sep-2022, 11:33 PM
RE: Medeliggers onderweg - door 365cycle - 02-Sep-2022, 09:10 AM
RE: Medeliggers onderweg - door Frutsel - 02-Sep-2022, 09:46 AM
RE: Medeliggers onderweg - door Bacchus - 02-Sep-2022, 09:47 AM
RE: Medeliggers onderweg - door Victor - 02-Sep-2022, 09:48 AM
RE: Medeliggers onderweg - door gideon - 02-Sep-2022, 10:15 AM
RE: Medeliggers onderweg - door Lig-hen - 02-Sep-2022, 10:46 AM
RE: Medeliggers onderweg - door Roepers - 02-Sep-2022, 12:28 PM
RE: Medeliggers onderweg - door Lopopodium - 02-Sep-2022, 12:54 PM
Plaatsnamen (en aanverwanten.) - door Willeke_IGKT - 02-Sep-2022, 03:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM