25-Sep-2022, 01:24 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-Sep-2022, 01:29 PM door Willeke_IGKT.)
Mijn eerste voorstellen is ondertussen iets verouderd.
De Flevo's staan nu te wachten tot het tijd is om hen te verkopen, ik rij in de Quest 34, een vroege dus 3 keer 20" glasfiber gele velomobiel, met blauwe reflectie op de zijkant.
Mijn tweede fiets is een Whike, die ik tot nu toe nog niet echt onder zeil gebruikt heb.
Daarnaast staan er nog een vouwfiets, een rechtopzitter voor naar het station en een 'loopfiets' (een step met zadel op fiets hoogte.) Leuk voor korte stukjes maar niet zadelpijn vrij.
Met de VM is mijn actie radius 120 km op een dag, wordt nog steeds groter.
De Flevo's staan nu te wachten tot het tijd is om hen te verkopen, ik rij in de Quest 34, een vroege dus 3 keer 20" glasfiber gele velomobiel, met blauwe reflectie op de zijkant.
Mijn tweede fiets is een Whike, die ik tot nu toe nog niet echt onder zeil gebruikt heb.
Daarnaast staan er nog een vouwfiets, een rechtopzitter voor naar het station en een 'loopfiets' (een step met zadel op fiets hoogte.) Leuk voor korte stukjes maar niet zadelpijn vrij.
Met de VM is mijn actie radius 120 km op een dag, wordt nog steeds groter.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)