28-Oct-2022, 02:05 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Oct-2022, 02:06 PM door Wim -de roetsende.)
(28-Oct-2022, 09:44 AM)TimSch schreef: - Ik parkeer vaak bij een basisschool (want ik werk in het onderwijs). Hoop bekijks en nieuwsgierigheid natuurlijk. Deze week wilden een paar groep 8 jongemannen eens binnenin kijken na schooltijd. Toen ik zelf met een knipoog zei dat je ze weinig ziet en je beetje een vreemde vogel moet zijn om in een VM te rijden, verbaasden ze mij met hun reactie:
"WELNEE! We vinden het juist heel cool om een meester te hebben die met zijn tijd meegaat!!".
Jaja mensen, VM rijders gaan met de tijd mee. Nu vond ik dat zelf ook al, maar mooi als de jeugd die mening deelt
Ik werk ook in het onderwijs en iedere dag als ik vertrek om ongeveer half 6, dan heb ik een hele uitgeleide van kinderen die op de BSO zijn. Ze blijven iedere dag vragen stellen en willen altijd mee rennen langs het hek, als ik wegrijd.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler